“Best på curry”
Anmeldelse av Bangkok Thai

Bangkok Thai
Kjøkken: Thai
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Desidert den beste green curryen jeg har smakt! I tillegg til det så får du mye mat for pengene

Dato for besøk: august 2018
Takk, Hedda B

Anmeldt 29. desember 2017 via mobile enheter

Helt ok Thai-mat. Veldig pluss for store porsjoner.
Kan anbefalea dersom du er på farten, eller har dårlig tid.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, T0mmy1989
Anmeldt 5. oktober 2017 via mobile enheter

Vi bestilte thaimat levert til hotellet vi bodde på. Porsjonene så litt små ut, men vi ble gode og mette, og maten var kjempegod!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, MarteAG
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Bestilte sprøstekt svin (tror det var nr. 17 på menyen). Kjøttet smakte godt, sprøstekt som ga den en interessant konsistens og det var mye kjøtt. Den ble servert med ris og en litt tung soyasaus til, noe som gjorde retten ubalansert og litt tung. Det var også noen grønnsaker. Retten hadde smakt bedre med en god chillisaus eller en rundere/søtere saus. En litt slitsom musikk gikk i bakgrunnen, kunne med fordel spilt noe fra Thailand for å lage en mer autentisk følelse. Thaimat kan være veldig godt, men dette traff ikke helt.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, P9215YSdanielh
Anmeldt 16. januar 2017 via mobile enheter

Spiste middag her, og maten så veldig bra ut, pent anrettet osv. Men det smakte ganske kjedelig. Lokalene var kjipe, så stedet er nok bedre egnet for take away.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, linoa_nor

Reisende som så på Bangkok Thai, så også på

Har du vært i Bangkok Thai? Del dine erfaringer!