“Take away når du ikke gidder annet - og nettopp bare det”
Anmeldelse av Bangkok Thai

Bangkok Thai
Kjøkken: Thai
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Søndager er take away dag. Forsøkte denne sjappa som oser av dårlig smak, tysk tecno og ustelte kokker.

Maten er omtrent slik du forventer den å være. Thailandsk men mye mildere for å treffe den norske ganen.

Takk, André A

Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Desidert den beste green curryen jeg har smakt! I tillegg til det så får du mye mat for pengene

Takk, Hedda B
Anmeldt 29. desember 2017 via mobile enheter

Helt ok Thai-mat. Veldig pluss for store porsjoner.
Kan anbefalea dersom du er på farten, eller har dårlig tid.

Takk, T0mmy1989
Anmeldt 5. oktober 2017 via mobile enheter

Vi bestilte thaimat levert til hotellet vi bodde på. Porsjonene så litt små ut, men vi ble gode og mette, og maten var kjempegod!

Takk, MarteAG
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Bestilte sprøstekt svin (tror det var nr. 17 på menyen). Kjøttet smakte godt, sprøstekt som ga den en interessant konsistens og det var mye kjøtt. Den ble servert med ris og en litt tung soyasaus til, noe som gjorde retten ubalansert og litt tung. Det var også noen grønnsaker. Retten hadde smakt bedre med en god chillisaus eller en rundere/søtere saus. En litt slitsom musikk gikk i bakgrunnen, kunne med fordel spilt noe fra Thailand for å lage en mer autentisk følelse. Thaimat kan være veldig godt, men dette traff ikke helt.

Takk, Daniel H

Reisende som så på Bangkok Thai, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Bangkok Thai? Del dine erfaringer!