Vakker opplevelse som gir indre ro

En perle som alle burde oppleve. Er du i Oslo er det absolutt verdt turen innom. Nydelige blomster... les mer

Anmeldt 23. august 2021
Maja M
En vakker opplevelse

Denne gigantiske perlen er noe helt spesielt. Vakkert pleid og majestetisk anlagt. For de som... les mer

Anmeldt 5. juli 2021
the_paaz
Tromsø, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Panoramatur i Oslo
37 anmeldelser
Anmeldt 7. august 2020

fin hage, koselig å gå her for oss voksne, barnebarn på 3 år hadde det også moro. God lunch på kafeen her.

2  Takk, Flyglad
Anmeldt 29. juli 2020

Her er det fantastisk fint! Hadde ikke så høye forhåpninger før mitt besøk, men ble veldig positivt overrasket. Her finnes mange fine blomster og planter, gruppert sammen i forskjellige områder. Selve parken er stor fylt med masse bildevennlige plasser. Oslos central park.

Selv om vi var der da det høljeregnet var det en strålende opplevelse. Gleder meg til å dra tilbake i solskinn!

1  Takk, adrianb36
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Mye fint å se på. Dessverre var palmehuset og et par andre steder stengt pga covid-19. Stor Park og varierte områder. Flott sted å tilbringe en godværsdag. Fint med mulighet for picknikk på området.
Naturhistorisk museum befinner seg i parken og er og verdt et besøk om du først er der.

1  Takk, 566hildem
Anmeldt 27. juni 2020

Botanisk hage er en perle i Oslo som må opplevelse. Her er det opplevelser hele året og spesielt våren med blomstring er fantastisk. Det er en stor hage som er Inndelt i tematiske avdelinger. Her er det planter og trær fra hele verden, som kan beundre fra en benk eller bare rusle rundt. På sommeren er det omvisning i parken. En koselig kafe er på baksiden av Tøyen hovedgård.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, Lisbeth H
Anmeldt 2. juni 2020 via mobile enheter

Man blir glad når man unner seg et besøk i Botanisk Hage! Velstelt og bugnende av alle blomster, trær, busker og kjente/ukjente vekster. Et stort og flott område med små «stilleben», med rennende vann noen steder. Koselig kafeteria i bakgården til det som var hovedsetet på den gamle storgården kan også anbefales.

Dato for opplevelse: juni 2020
2  Takk, Offisersbladet