See Oslo, from Ugly Duckling to Scandi-cool

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Botanisk Hage på
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Denne gigantiske perlen er noe helt spesielt.
Vakkert pleid og majestetisk anlagt. For de som verdsetter planter og trær så er dette et rent Mekka. Helt nydelig!
Koselig cafeområde er der også, men ok toalettfasiliteter.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, the_paaz
Anmeldt 14. mars 2021 via mobile enheter

Mange som benytter anledningen til å lufte vettet og får frisk luft og norsjon med på kjøpet.

Flott å se hvordan årstidene forandrer hagen. Stort område og mange mulige ruter.

Dato for opplevelse: mars 2021
2  Takk, helt1
Anmeldt 10. september 2020

Dersom du er i Oslo må man innom Botanisk hage. Det er så utrolig fint her, og man kan virkelig vandre rundt i lang tid. Er mye fine blomster, trær og annet. Gratis inngang og utrolig hyggelig å bare slappe av i hagen også.

Dato for opplevelse: september 2020
1  Takk, eddad2018
Anmeldt 7. august 2020

fin hage, koselig å gå her for oss voksne, barnebarn på 3 år hadde det også moro. God lunch på kafeen her.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, Flyglad
Anmeldt 29. juli 2020

Her er det fantastisk fint! Hadde ikke så høye forhåpninger før mitt besøk, men ble veldig positivt overrasket. Her finnes mange fine blomster og planter, gruppert sammen i forskjellige områder. Selve parken er stor fylt med masse bildevennlige plasser. Oslos central park.

Selv om vi var der da det høljeregnet var det en strålende opplevelse. Gleder meg til å dra tilbake i solskinn!

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, adrianb36