Oslo lett gange

fra
USD 206,67
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Stortinget på
Oslo lett gange
6 anmeldelser
Oslo City Walk
21 anmeldelser
Anmeldt 24. september 2019

Fikk en omvisning som varte i underkant av en time. Det ble en barnemartine da det var 4 unger med på turen og guiden konsentrerte seg 99% om disse. Litt mye Harry Potter-snakk og diskusjon om Legoklosser. Sørg for at du kommer i en voksengruppe - dette ble for banalt.

Dato for opplevelse: september 2019
1  Takk, asbj_rnkr0gen_sb
Anmeldt 8. mars 2019

Hadde et svært hyggelig møte med en stortingsrepresentant og fikk en privat omvisning. Stortinget er et virkelig praktbygg som gir en verdig ramme for å styre landet. Dette var mitt første besøk og må si at det var mer storslått enn hva jeg hadde forventet. Bygningen er faktisk vakrere innvendig enn utvendig.

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, torel708
Anmeldt 2. mars 2019

Det er en flott egenskap at det er kort mellom "folket" og dem som styrer. Stortinget er sentralt plassert der folk ferdes. Et flott bygg er det også.

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, helt1
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Som altid er det både ydmykende og spennende å besøke stortinget. Da jeg er politisk aktiv og besøker stortinget titt og ofte ifbm saker og forum så er det alltid like artig å gå i korridorene på stortinget.
Selv om det kan til tider være vanskelig å finne frem, så fikk jeg et godt tipps « følg skiltene» så kommer du frem.

Jeg anbefaler et besøk til stortinget og ta dere en rundtur for å se på alle de historiske momentene i bygget. Aulaen vandrehallen i 2. Etg er også et must å se samt stortingssalen selvfølgelig.

Husk ID kort da det er streng sikkerhet for å komme inn.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, thomaslH117QK
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Positiv opplevelse etter impulsbesøk på Stortinget. Effektiv og hyggelig sikkerhetssjekk, og bra både å se og høre hva som ble sagt i spørretimen. Pluss at det er gratis.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 897kristins