“Godt øl”
Anmeldelse av Aye Aye Club Tortuga

Aye Aye Club Tortuga
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Her finner Man en nydelig øl man kan nyte.
Matserveringen var dessverre stengt siden det var søndag, men vi var fornøyd med stedet og ølet.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, erikbang

Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Kom inn for å sjekke menyen, men endte opp med å dra umiddelbart pga sure og svært lite imøtekommende ansatte.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Glik84
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Vært innom dette stedet 2 ganger på 2 forskjellige helger i juni. Begge gangene har jeg bare drukket øl med gode venner, ikke spist. Røft lokale med en fin bakgård. Mye god drikke å velge i og hyggelige folk i baren! Alltid en del mennesker her har jeg inntrykk av.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, hannelbe
Anmeldt 13. desember 2017

Innom en time eller to med gode venner. Røft lokale med en god del gjester. Spiste ikke, men godt øl!

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, Odd Arne H
Anmeldt 16. november 2017

Byens feteste utested med super betjening, fet musikk, god mat og generelt veldig god stemning. Mye som kan minne om følelsen man fikk av gode, gamle Elm Street, et bra sted for rockehoder - men som samtidig ikke skremmer bort andre som ønsker å slenge seg ned i koselige omgivelser for en øl, brus eller burger.
Her kan man også ramle over bra konserter i ukedagene, og de har gode DJs med variasjon i sjangre i helgene. Bakgården er veldig koselig, aller best på sommeren selvfølgelig, men fungerer også for de som ønsker frisk luft eller røyker under varmelampene på vinteren. På sommeren er det også konserter i bakgården.
Jeg stakk innom "en liten tur" noen måneder etter de åpnet, og det har siden blitt stamstedet. Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: november 2017
2  Takk, Irene M

Reisende som så på Aye Aye Club Tortuga, så også på

Har du vært i Aye Aye Club Tortuga? Del dine erfaringer!