“Elendig personale”

Palazzo Pizzeria
Vurdert som nr. 1 248 av 1 571 Restauranter i Oslo
Kjøkken: Italiensk, Hurtigmat
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Personalet står og ler deg rett opp i trynet når du venter over 40 min på pizza. De har god pizza men personalet er frekke og uhygeniske

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Naboen1233

Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Har vært her flere ganger i anledning med venner siden sommeren 2017. Alle gangene har vi vært utrolig fornøyd med service og selve maten.
Pizzaen er fantastisk og smaker alltid like bra. De ansatte småprater og tuller rundt alltid og han ene begynner å kjenne oss igjen og husker den forrige orderen vi hadde. Vi har aldri opplevd frekk oppførsel eller svar, noe som jeg synes er utrolig synd å høre fra disse som har opplevd dette.
Jeg og vennene mine anbefaler Palazzo på det sterkeste.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, Victoria B
Anmeldt 21. november 2017

Da jeg bor i nærheten har jeg vært her mange ganger. Lett å dra innom her og hente en pizza på vei hjem lørdag natt og ellers når jeg får lyst på junk food =)
Ser det er mange dårlige anmeldelser. Jeg personlig har aldri opplevd dårlig service, dårlig mat eller måtte vente lenge.

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, agnethekatarina
Anmeldt 28. oktober 2017

FORFERDELIG SERVICE. Mannen som jobber tidlig på lørdager trakasserte meg. Dette har hendt flere ganger, men jeg har oversett det ettersom sjappa ligger like ved jobben min(tilgjengelighet). Jeg er en ung jente på 22 og mannen er oppi 40 årene. Var innom i dag for å hente bestillingen min, og vedkommende slag kommentarer som ''damer burde ikke jobbe, de burde være hjemme å passe på barna'', fordi han kastet bort tiden min ved å snakke/spørre ting om hvorfor jeg ser så trøtt ut, når jeg startet på jobb, hvor jeg jobber.. og når jeg sa at jeg har dårlig tid sa han dette. Kan dere tro det. Vuderer å anmelde han. Anbefaler IKKE noen til å dra dit, fordi de fleste som jobber der er frekke og har ingen sans for god service, eller resepkt for KVINNER. Eller kunder som dere kan lese i tidligere reviews.

Dato for besøk: oktober 2017
4  Takk, zubidubi333
Anmeldt 25. august 2017 via mobile enheter

Bestilte dobbel shishkebab. Følte stor troverdighet til stedet da begge spydene med kjøtt ble lagt på grillen rett etter min bestilling. Men da de var klare ble jeg fullstendig oversett. De som jobber her har null oversikt over hvem som har bestilt hva. I tillegg svarte alle bak disken med en uforståelig frekk tone da jeg etterlyste min bestilling. Betalte, men valgte å gå uten å få maten. Elendig service. Elendig.

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, 58kristianm

Reisende som så på Palazzo Pizzeria, så også på

Har du vært i Palazzo Pizzeria? Del dine erfaringer!