“Fantastisk mat!!! Amazing food!!”
Anmeldelse av Punjabi Masala

Punjabi Masala
Kjøkken: Pakistansk
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Dette er virkelig god indisk/pakistansk mat. Har spist på de fleste indiske i Oslo opp gjennom årene, og dette er noe av det beste. Bra priser, god smak, store porsjoner og hyggelig service. Anbefaler Chicken spinat med naan - magisk! Kommer garantert tilbake :)

Takk, IrisGil

1923 av 63 anmeldelser

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Kjempegod indisk! Bestilt her flere ganger. Ser ikke noe koselig ut å sitte der, men ypperlig for takeaway! Anbefales!

Takk, 678mariannev
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig indisk! Upåklagelig service. Fersk naan. Beste mangolassien vi har smakt! Anbefales på det sterkeste. Både restaurant & takeaway

1  Takk, vtvn_eats
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Stakk innom og bestilte butter chicken og nanbrød på impuls. Det skulle jeg ikke angre på! Servicen, maten og hvordan maten var anrettet, overgikk alt jeg hadde av forventninger. Dette var svært bra!

Kommer garantert tilbake!

Takk, hildeh883
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Over all forventning. Ikke la deg lure av det litt enklere yttre.
Skal det være ett lite minus så kunne sausen være enda litt sterkere

Dato for besøk: juli 2018
Takk, AtleIB

Reisende som så på Punjabi Masala, så også på

Har du vært i Punjabi Masala? Del dine erfaringer!