“Veldig godt”

Punjabi Masala
Bestill på internett
Kjøkken: Pakistansk
Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

Vi var 3 generasjoner, meg, sønn og min mor.
Veldig god mat, krydret etter våre ønsker, Varm og godt Nan brød, hyggelig betjening.
Rene doer.
Kan anbefalles

Dato for besøk: september 2019
Takk, eivindm2013

Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Har bestilt hjemlevering fra Punjabi Masala 3 ganger i sommer. Både maten og servicen var helt super alle gangene. Må likevel nevne at sausene vi har fått med maten har variert litt (jeg har bestilt det samme hver gang). Noen ganger har den vært litt for oljete, men likevel med god smak.

Kan nok si at det raskt ble en favoritt. Kommer til å kjøpe mat her flere ganger.

Nanen deres er en av de beste i byen!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Martefarte
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Tidligere har jeg alltid gått forbi dette stedet, men i Ramadan bestemte søsteren min seg for at vi skulle ta turen innom med familien. Det virket som om de hadde pusset opp (grunnen til at jeg hadde gått forbi tidligere er at det ikke fristet og så heller ikke pent ut). Lokalet var veldig fint, rent og lyst! Det var en åpning inn til kjøkkenet så du kunne se hvordan de ansatte jobbet. Det liker jeg veldig godt. I tillegg var maten veldig god! Mange ulike retter og bra mat til en grei pris. Mammaen min er sånn som ikke blir fornøyd med restaurant-mat, og til og med hun synes det var godt! Jeg dro tilbake omtrent 2 uker senere, så med andre ord anbefales stedet :-)

Dato for besøk: mai 2019
Takk, arooja146
Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Her har jeg spist mange ganger før og maten og servicen har vært god, men det har skjedd noe med restauranten.
Maten var ok. Ikke noe mer. Men servicen var totalt fraværende. Maten kom ganske raskt men de glemte raita'en. Lokalet var nesten helt tomt for gjester og vi fikk etterhvert kontakt med servitøren og de kom med raita. Da vi var ferdig med å spise ryddet de kun tallerkenen våre, men lot alt det andre "rotet" være igjen på bordet, som sagt det var nesten ikke gjester i lokalene og det var ingen grunn til ikke å rydde bordet. Dette var skuffende og hverken pris eller beliggenhet oppveier dårlig service. Vi vurderte dessert, men vi mistet lysten og reiste hjem og spiste desserten der.
Det blir nok en stund til neste gang for det finnes så mange gode alternativer i byen.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, D3186LIthomasf
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Dette er virkelig god indisk/pakistansk mat. Har spist på de fleste indiske i Oslo opp gjennom årene, og dette er noe av det beste. Bra priser, god smak, store porsjoner og hyggelig service. Anbefaler Chicken spinat med naan - magisk! Kommer garantert tilbake :)

Takk, IrisGil

Reisende som så på Punjabi Masala, så også på

Har du vært i Punjabi Masala? Del dine erfaringer!