“Tja...”

Kjøkken: Meksikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Hadde hørt mye bra om stedet og hadde kanskje for høye forventninger. Ost ikke var smeltet, nesten kaldt fyll trakk ned. Frister ikke til gjentakelse.

Takk, OdBjB

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Var heldig å få et bord mellom to reservasjoner. Vi visste at vi kom til å være raske siden vi skulle nå teater forestilling.
Vi bestilte alle det samme. Lå under meksikansk spesialitet som første rett. Samt vi bestilte hjemmelagde nachos med tilbehør.
Veldig godt. Voksne og ungdommer likte alt. Veldig god stemning i lokalet.
Super rask servering med både menyer, drikke og mat.
Kjempefornøyd at det er hjemmelaget mat.

Takk, kristinb92
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Her likte vi oss veldig bra. Flott service og veldig bra mat konsept. Vi hadde taco - mange gode smaker å velge mellom. Mange gode drinker å velge mellom. Flott restaurant også for glutenallergikere.

1  Takk, Ingelinn
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Vi var et følge på 13 stykk. God stemning og hyggelig atmosfære i lokalene. Maten var helt ok.
Ikke noe gourmet restaurant, men en fin plass og besøk dersom man vil spise og hygge seg uten at det trenger å være så komplisert.

Taco på en annerledes måte.

Takk, R0aldH
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Vi gikk innom Taco Republica mens vi ventet på neste fly. Jeg har gledet meg til å besøke denne restauranten lenge siden den er omtalt som det beste taco stedet i Oslo. Maten var helt grei, de hadde flere Meksikanske øl sorter jeg har drukket i Mexico før som jeg gjerne ville bestille, men disse var ikke mulige å få. Kudos for å bruke norske organiske råvarer, men det ble ikke den smaksopplevelsen jeg hadde håpet på.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 118vegards

Reisende som så på Taco República, så også på

Har du vært i Taco República? Del dine erfaringer!