“Frarådes”

Kjøkken: Meksikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Dette var virkelig dårlig.
Det spares og serveres ‘kjøtt’ av dårligste kvalitet. Til og med kyllingkjøttet lavmål.
Ikke spis her.

Takk, 902bj_rnl

Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Hadde hørt mye bra om stedet og hadde kanskje for høye forventninger. Ost ikke var smeltet, nesten kaldt fyll trakk ned. Frister ikke til gjentakelse.

Takk, OdBjB
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Var heldig å få et bord mellom to reservasjoner. Vi visste at vi kom til å være raske siden vi skulle nå teater forestilling.
Vi bestilte alle det samme. Lå under meksikansk spesialitet som første rett. Samt vi bestilte hjemmelagde nachos med tilbehør.
Veldig godt. Voksne og ungdommer likte alt. Veldig god stemning i lokalet.
Super rask servering med både menyer, drikke og mat.
Kjempefornøyd at det er hjemmelaget mat.

Takk, kristinb92
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Her likte vi oss veldig bra. Flott service og veldig bra mat konsept. Vi hadde taco - mange gode smaker å velge mellom. Mange gode drinker å velge mellom. Flott restaurant også for glutenallergikere.

1  Takk, Ingelinn
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Vi var et følge på 13 stykk. God stemning og hyggelig atmosfære i lokalene. Maten var helt ok.
Ikke noe gourmet restaurant, men en fin plass og besøk dersom man vil spise og hygge seg uten at det trenger å være så komplisert.

Taco på en annerledes måte.

Takk, R0aldH

Reisende som så på Taco República, så også på

Har du vært i Taco República? Del dine erfaringer!