“God og sikkert kortreist kaffe ”
Anmeldelse av Supreme Roastworks

Supreme Roastworks
Vurdert som nr. 9 av 73 Kaffe og te i Oslo
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Hyggelig cafe med god kaffe i økologisk og politisk korrekt atmosfære. Absolutt et mer lokalt og hyggelig alternativ til de store kaffebar kjedene.

Takk, Oivind_oivind

Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Kjempe god kaffe og hyggelig personale!

De lager kaffe sånn det skal være, de har også salg av kaffe som man kan ta med hjem

Dato for besøk: april 2018
Takk, Martin612
Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Vi gikk for to håndbrygg. Svært bra kaffe, meget hyggelig service og koselig sted. Alltid meget hyggelig å komme hit. Vi blir aldri skuffet. Kaffen er bare helt topp. Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, Tartufo17
Anmeldt 15. desember 2017 via mobile enheter

Veldig bra kaffe og hyggelig betjening. Jeg kan likevel ikke gi høyere vurdering fordi stedet mangler et fint lokale. Det er et bitre lite sted og kan neppe kalles noen café. De burde hatt et større og mer innbydende lokale. At det bare sitter overcoole løkkahipstere der gjør heller ikke saken bedre. Men kaffen er meget bra og ingenting å si på den. Et litt større og hyggeligere lokale hadde så bra kaffe fortjent!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Siffrediwannab
Anmeldt 5. desember 2017

Flott, god atmosfære og man kan se det på de som velkommer deg. Personlig sted, og smil tilbake. Minimalt interiør med plass for "noen". Ikke stedet for de som vil bli fete, men heller for de som er lei av middels kaffe, upersonlig service og påtrykt "vennlighet". Stort pluss :)

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Athmos

Reisende som så på Supreme Roastworks, så også på

Har du vært i Supreme Roastworks? Del dine erfaringer!