“Kul opplevelse”

Kjøkken: Skandinavisk, Moderne
Middagsalternativer: Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Reservasjoner
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Her får du teste mange nye og spennende smaker. Veldig godt tilberedt og kult presentert. Det som sitter igjen som et minne, er is med ryggmarg som man skraper ut av et bein. Elsker du å teste nye ting, så er dette stedet for deg.

Takk, sjalmaas

1923 av 319 anmeldelser

Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Drar hit igjen og igjen, ingen resturanter vi har prøvd kan hittils måle seg med kontrast. Nydelig mat, utsøkte råvarer av ypperste klasse, og en unik alkoholfri drikke-sammensetning til maten.
Rett og slett unikt hver eneste gang. Dyrt, men verdt hver krone!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, mimiol
Anmeldt 5. oktober 2018

Herlig matopplevelse med masse gode, nye, interessante og spennende smaker.
Lokale råvarer av høy kvalitet. Spennende drikkemeny, lager egne alkoholfrie alternativer også. Leverer i forhold til prisen og vel så det.

Takk, PatSharp
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Veldig god mat med spennende sesongens råvarer som ble svært gode retter. Strålende service og oppfølgning. Veldig god vinmeny. Alt i alt en veldig hyggelig kveld.

Dato for besøk: august 2018
Takk, frantsv2016
Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Spiste her med venner, hvor vi valgte Kontrasts 10 retters meny.
Dette er stedet du går for å oppleve veldig konsentrerte og sammensatte smaker. Hver rett er små med veldig kondenserte smaker.
Et sted for de som ønsker å oppleve det spesielle, men ikke et sted jeg ville valgt for er par som skal ha en romantisk aften.
Hadde det ikke vært for brødet, ville vi snart blitt sulten igjen

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 28hanss

Reisende som så på Restaurant Kontrast, så også på

Har du vært i Restaurant Kontrast? Del dine erfaringer!