“Hyggelig, romantisk”

Kjøkken: Skandinavisk, Moderne
Middagsalternativer: Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Reservasjoner
Anmeldt 8. februar 2019 via mobile enheter

Oslos kanskje minste gourmet restaurant. Romantisk og intimt. Vi var der på vår bryllupsdag. Dette var en søndag og 2 store sødsgsmiddagsselskaper ødela litt av atmosfæren. Meget god mat og hyggelig betjening. Vil nok komme tilbake, men ikke på søndag ettermiddag

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, Bjornjh
Kontrast_Mikael, Ägare på Restaurant Kontrast, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. februar 2019

Hei Bjornjh,
Hyggelig og høre dere hade god mat og hyggelig betjening. Men du har nokk lagt in din anmedlese på feil restaurant. Vi har hverkens åpent på søndager eller hvite duker på borden som der er på ditt bilde

Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Ifbm helgetur til Oslo valgte vi Kontrast som vårt møtested når vi skulle treffe gode venna over en matbit.
Vi vart godt motatt og fekk tildelt eit bord sjølv uten bordbestilling i forkant.
Vi valgte 6 retters meny med egenvalgt vin til. Fint sammensatte retter med gode norske råvarer i tillegg til nokre enkle snacks i forkant som satte en spiss på opplevelsen.
Vi vart godt ivaretatt av hygeleg og profesjonell betjening.
Anbefales.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Jomnini
Anmeldt 29. januar 2019

Vi spiste Store kontraster, 10 retter pluss snacks og noe søtt til slutt. Som alltid spennende og nyskapende smaker og kombinasjoner. Lekkert presentert. Flott bredde i råvarer og smaker. Vi var ikke helt enige om hva som var det absolutte høydepunktet i en sjømat- og grønnsaksdominert meny, men både sjøkrepsen med fermentert plomme og rå champignon; saltbakt sellerirot med krem på røkt kolje og hylleblomst; grillet skrei med røkt potet og gele på krondill og søl, blei framhevet spesielt. Det var en serie med høydepunkter!! Vi valgte å bestille noen flasker vin framfor vinmenyen, denne gangen fungerte det utmerket. Det er alltid en god atmosfære på Kontrast, serveringen går sømløst, alle tar ansvar og leverer!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Arnebern
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Kontrast er en flott restaurant som tilbyr matopplevelser i toppklassen. Lokalene er topp, god plass, flott interiør og selv med fullt lokale er støynivået behagelig.
Servicen er upåklagelig fra ankomst. Man føler seg velkommen og ivaretatt.
Fullt innsyn til kjøkkenet og alle aktiviteter der vitner om full kontroll.
På et sted som dette er det meny som gjelder. Man må smake seg gjennom det de har å by på. Og det er en opplevelse. Fantastisk mye smak de klarer å få i små kreasjoner. Porsjonene er små, de er tilpasset antall retter. Det som også er meget bra tilpasset er vin og alkoholfritt følge til maten. Sjeldent godt vinfølge. Og veldig sjelden man får så godt tilpasset alkoholfritt alternativ underveis.
Det riktige er å sette seg ned, slappe av og nyte. Anbefales varmt.

Takk, Gullord
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Her får du teste mange nye og spennende smaker. Veldig godt tilberedt og kult presentert. Det som sitter igjen som et minne, er is med ryggmarg som man skraper ut av et bein. Elsker du å teste nye ting, så er dette stedet for deg.

1  Takk, sjalmaas

Reisende som så på Restaurant Kontrast, så også på

Har du vært i Restaurant Kontrast? Del dine erfaringer!