“Julebord med tordenvær ”

Yaya’s Restaurant Sentrum
Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Yayas har god og sterk mat. Og rikelige porsjoner. Vår servitør var hyggelig og imøtekommende, og vi fikk sitte lenge ved bordet. Superkos! Jeg har ikke helt sansen for «tordenværet» som kom to ganger i løpet av kvelden. Bortsett fra det: veldig hyggelig sted. Jeg kommer tilbake.

Takk, monikateket
Edith K, Guest Relations Manager på Yaya’s Restaurant Sentrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Hei Monika!
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Vi er glad du hadde en fin kveld og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 29. november 2018

Opplever ikke dette som verken en billig-eller dyr restaurant. Maten sto muligens i stil til forventninger og pris. Får trekk i score fordi de ikke informerer om sterkheten i maten. En venn av meg bestilte 2/4 på sterkhet og greide knapt å spise det. Ellers var det litt mye preg av kokos i maten.

Takk, hellstorm93
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Var seks venninner ute, ble tatt imot med negativ holdning og frekke kommentarer fra første sekund. Ikke et sted vi ønsker å besøke igjen. God mat, men ikke gode ansatte på jobb den dagen.

Takk, Silje C
Edith K, Guest Relations Manager på Yaya’s Restaurant Sentrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2018

Hei Silje! Dette er svært beklagelig og ikke slik vi ønsker å ivareta våre gjester. Send oss en mail til feedback@yayas.no med tidspunkt og dato for ditt besøk så vi kan ta opp hendelsen med de aktuelle servitørene og sørge for at noe liknende ikke skjer igjen.

Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

God mat, men liten porsjon og ikke særlig hyggelig betjening. Vi følte oss rett og slett ikke velkommen.

Takk, karoliner931

Hei Karoline!
Vi ønsker at alle våre gjester skal forlate restauranten med et smil om munnen og er veldig lei oss for at det ikke var tilfelle her. Send oss gjerne en mail til feedback@yayas.no med tidspunkt og dato for ditt besøk og en liten oppsummering av kvelden slik du opplevde den. Håper vi kan finne en måte og ønske dere velkommen tilbake til oss på!

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Det var en soennende restaurant med både monsunavbrekk med lyn og torden og veldig god thailandsk mat. Ungene koste seg og det gjorde vi voksne også. Populær var tuktuk’en ved inngangen. Noe stive priser, trekker ned.

2  Takk, andreasvj2014
Edith K, Guest Relations Manager på Yaya’s Restaurant Sentrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Hei Andreas!
Takk for besøket og veldig hyggelig anmeldelse! Vi er glad for at dere koste dere hos oss. Hjertelig velkommen igjen!

Reisende som så på Yaya’s Restaurant Sentrum, så også på

Har du vært i Yaya’s Restaurant Sentrum? Del dine erfaringer!