“Har tapt seg, men..”

Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Ekstremt koselig thailandsk restaurant, det eneste som mangler er sand på gulvet.
Hyggelige servitører og maten kommer raskt. Men kvaliteten på maten har endret seg igjennom årene, til det dårligere. Denne gangen var grønnsakene totalt ihjelkokte og de hadde tidlig glemt chillien i skapet. Anbefaler vårrullene til forrett, de var knallgode, fremdeles :)

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, LoneB90
eddikro, Guest Relations Manager på Yaya’s Restaurant Sentrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Hei Lone, takk for besøket og tilbakemeldingen! Godt å høre at du likte stemningen og servicen i restauranten! Send oss gjerne en mail til feedback@yayas.no om hvilke rett du spiste og når du var og besøkte oss, så vi kan finne ut hva som har gått galt under matlagingen. Håper å se deg hos oss igjen!

Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Familie på 6 stk. Samtlige var meget fornøyd med både velkomst, service, mat og atmosfære! Personalet var meget oppmerksomme og hyggelige. En god opplevelse Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Kine772014
eddikro, Public Relations Manager på Yaya’s Restaurant Sentrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Hei Kine! Tusen takk for besøket og takk for at du la igjen en så hyggelig anmeldelse. Det settter vi stor pris på! Hjertelig velkommen tilbake :-)

Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Yayas har god og sterk mat. Og rikelige porsjoner. Vår servitør var hyggelig og imøtekommende, og vi fikk sitte lenge ved bordet. Superkos! Jeg har ikke helt sansen for «tordenværet» som kom to ganger i løpet av kvelden. Bortsett fra det: veldig hyggelig sted. Jeg kommer tilbake.

Takk, monikateket
Edith K, Guest Relations Manager på Yaya’s Restaurant Sentrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Hei Monika!
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Vi er glad du hadde en fin kveld og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 29. november 2018

Opplever ikke dette som verken en billig-eller dyr restaurant. Maten sto muligens i stil til forventninger og pris. Får trekk i score fordi de ikke informerer om sterkheten i maten. En venn av meg bestilte 2/4 på sterkhet og greide knapt å spise det. Ellers var det litt mye preg av kokos i maten.

Takk, hellstorm93
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Var seks venninner ute, ble tatt imot med negativ holdning og frekke kommentarer fra første sekund. Ikke et sted vi ønsker å besøke igjen. God mat, men ikke gode ansatte på jobb den dagen.

Takk, Silje C
Edith K, Guest Relations Manager på Yaya’s Restaurant Sentrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2018

Hei Silje! Dette er svært beklagelig og ikke slik vi ønsker å ivareta våre gjester. Send oss en mail til feedback@yayas.no med tidspunkt og dato for ditt besøk så vi kan ta opp hendelsen med de aktuelle servitørene og sørge for at noe liknende ikke skjer igjen.

Reisende som så på Yaya’s Restaurant Sentrum, så også på

Har du vært i Yaya’s Restaurant Sentrum? Del dine erfaringer!