“Veldig bra resturang”

Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Det er veldig mat og sååå fint jeg elsker at 1 gang i timen c kommer det torden det er den beste resturang en i Oslo tussen takk for opplevelsen

Takk, Roam34483150373

Anmeldt 1. mars 2020 via mobile enheter

God mat og gøy med tema-restaurant som tilbyr litt sommerfølelse i vinterhalvåret. Eneste som trakk litt ned var at servitørene ikke kom innom bordet og spurte om dessert. Ellers var det lite å klage på :)

Dato for besøk: mars 2020
Takk, 219lizi
Anmeldt 13. februar 2020 via mobile enheter

Maten var god, litt over snittet av asiatisk mat. Det er mer omgivelsene som er magisk på Yayas med gjennomført stil i jungeltema. Det hele topper seg når lokalet mørklegges en gang i timen og erstattes med lyn og tordenskrall.

Besøk anbefales

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 85_yvindl
eddikro, Daglig leder på Yaya’s Restaurant Sentrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. februar 2020

Takk for hyggelig tilbakemelding, Øyvind. Det setter vi stor pris på! Velkommen igjen :)

Anmeldt 15. januar 2020 via mobile enheter

Maten var god, men noe dyrt i forhold til størrelsen på porsjonene. Lokalene var som en uterestaurant i Thailand, men kanskje litt overdrevent. Litt lenge å speide etter betjening for å få betale.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Siv S
eddikro, Daglig leder på Yaya’s Restaurant Sentrum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2020

Hei Siv. Koselig å høre at maten var god. Vi får ofte tilbakemelding om at prisene våre er rimelige, så det er individuelt hva man syntes om dette. Meningen er at man skal få følelsen av at man er i Thailand, derfor er det kanskje noe overdrevent. Men det er sånn vi liker det! Håper du vil ta turen tilbake :) Du er hvertall hjertelig velkommen.

Anmeldt 21. desember 2019

Veldig bra mat, vi gikk for en av selskapsmenyene, vi var 8 pers, Rikelig med mat, var så mye at vi fikk med et par porsjoner hjem.
Setvice var ypperlig, de var gode på å rydde, drive mersalg og fulgte oss opp veldig bra. Hyggelig atmosfære i lokale, mange artige detaljer fra østen.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, monakalleberg

Fy, så hyggelig å høre!! Vi setter stor pris på tilbakemeldinger - spesielt av denne sorten :) Håper du vil ta turen tilbake!

Reisende som så på Yaya’s Restaurant Sentrum, så også på