Expedia.comUSD 162
Vio.comUSD 158
Trip.comUSD 158
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

2 vennepar ønsket sentral beliggenhet, og gangavstand til Aker Brygge og Latter. Rent og hyggelig, fine rom, lite men pent bad. Gode senger, god frokost og meget hyggelig betjening. Ja dette hotellet kan vi anbefale, 3 min. gange til parkeringshus, 3 min. til Karl Johan og 10 min. til Aker brygge.

Takk, Gamer l
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Hotell med svært sentral beliggenhet. Hyggelig personale og god service.
På overtid i forhold til behovet for en større rehabilitering. Små rom og for enda mindre bad. Kun en heis som fort gjør at det blir endel venting

2  Takk, dtravellerhappy
Anmeldt 15. oktober 2018

Dette er et sentralt hotell i Oslo, kort vei fra Oslo sentralstasjon. Jeg fikk et hyggelig rom og god service fra de som jobbet i resepsjonen. Hotellet har helt grei frokost. Hotellet serverer også gratis kveldsmat.

Takk, ChristianHellevang
Anmeldt 23. september 2018

Hyggelig hotell men sentral beliggenhet. Koselig frokostsal og god frokost. Hotellet serverer også et gratis kveldsmåltid. Rommene er litt slitt, men fortsatt et fint hotell. Konferansefasiliteter for små møter.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Camilla S
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Bodde i 2 netter med min kone og datter på Bastionen nå i begynnelsen av august.
Hotellet ligger sentralt i Oslo. Kun et steinkast fra det meste.
God frokost og hyggelig betjening!
Hotellet begynner å bli litt slitt og det syntes i overkant godt spesielt på badet som hadde plater i taket som var begynt å gå i oppløsning. Rommet kunne generelt vært litt renere og vi fant «snacks» fra tidligere gjester bak sovesofaen.

Når det er sagt er frokosten god og betjeningen svært hjelpsom og hyggelig!
Skal du kun være her for en natt eller to er det helt OK!

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Tarjei A