Gstp
1,0 av 5 boblerAnmeldt 18. jan. 2019
Dato for oppholdet: januar 2019
Theamarkussen, ResepsjonssjefClarion Collection Hotel Bastion, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 26. feb. 2019
Hei,

Dette var utrolig leit å høre. Vi beklager på det sterkeste at du ikke hadde en fin opplevelse her hos oss.
Dessverre er det noe som forekommer i gamle bygg her i Oslo, så vi jobber med saken og prøver å få ordnet dette.
Vi setter pris på din tilbakemelding, og håper du ønsker å komme tilbake en annen gang så vi kan gi deg en bedre opplevelse neste gang!

Velkommen igjen!
  • ZenHotels.com
    kr 1 602
0.3 km fra Clarion Collection Hotel Bastion
Gratis Wi-Fi
Our lounge area on the second floor
kr 1 139
0.4 km fra Clarion Collection Hotel Bastion
Frokost inkludert
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 8. desember 2018

koselig dame i resepsjonen,og ble oppgradert til suite,da jeg er gold medlem,rommet var litt gammeldags og dystert,men badet så nyoppusset ut,med boblebad.var kvelsmat med i prisen og den var veldig god,flinke folk både da og til frokost med å fylle på og rydde vekk,ganske sentralt i forhold til karl johan og oslo s,men følte vel at det lå i et dårlig strøk av byen,kommer nok ikke til å ligge her igjen,det var ikke pga hotellet,men pga strøket

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, 644anita
Anmeldt 25. november 2018

Helt ok hotell. God mat. Mørkt rom. En fagmester innen bygg med mer ville grøsset over diverse oppussinger særlig på hotellrommet. Ikke fagmessig gjort. Kunne gjort det bedre selv. Rengjøringen var ikke god på rommet vårt, det var blant annet seigt på gulvet ved seng mi. Veldig hyggelig personale. .

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, bharaldstad
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

2 vennepar ønsket sentral beliggenhet, og gangavstand til Aker Brygge og Latter. Rent og hyggelig, fine rom, lite men pent bad. Gode senger, god frokost og meget hyggelig betjening. Ja dette hotellet kan vi anbefale, 3 min. gange til parkeringshus, 3 min. til Karl Johan og 10 min. til Aker brygge.

Takk, Gamer l
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Hotell med svært sentral beliggenhet. Hyggelig personale og god service.
På overtid i forhold til behovet for en større rehabilitering. Små rom og for enda mindre bad. Kun en heis som fort gjør at det blir endel venting

2  Takk, dtravellerhappy
Anmeldt 15. oktober 2018

Dette er et sentralt hotell i Oslo, kort vei fra Oslo sentralstasjon. Jeg fikk et hyggelig rom og god service fra de som jobbet i resepsjonen. Hotellet har helt grei frokost. Hotellet serverer også gratis kveldsmat.

Takk, ChristianHellevang