Gratis avbestilling frem til 08.08.21
Trip.com
HurbUSD 152
Anmeldt 8. desember 2018

koselig dame i resepsjonen,og ble oppgradert til suite,da jeg er gold medlem,rommet var litt gammeldags og dystert,men badet så nyoppusset ut,med boblebad.var kvelsmat med i prisen og den var veldig god,flinke folk både da og til frokost med å fylle på og rydde vekk,ganske sentralt i forhold til karl johan og oslo s,men følte vel at det lå i et dårlig strøk av byen,kommer nok ikke til å ligge her igjen,det var ikke pga hotellet,men pga strøket

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, 644anita
Anmeldt 25. november 2018

Helt ok hotell. God mat. Mørkt rom. En fagmester innen bygg med mer ville grøsset over diverse oppussinger særlig på hotellrommet. Ikke fagmessig gjort. Kunne gjort det bedre selv. Rengjøringen var ikke god på rommet vårt, det var blant annet seigt på gulvet ved seng mi. Veldig hyggelig personale. .

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, bharaldstad
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

2 vennepar ønsket sentral beliggenhet, og gangavstand til Aker Brygge og Latter. Rent og hyggelig, fine rom, lite men pent bad. Gode senger, god frokost og meget hyggelig betjening. Ja dette hotellet kan vi anbefale, 3 min. gange til parkeringshus, 3 min. til Karl Johan og 10 min. til Aker brygge.

Takk, Gamer l
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Hotell med svært sentral beliggenhet. Hyggelig personale og god service.
På overtid i forhold til behovet for en større rehabilitering. Små rom og for enda mindre bad. Kun en heis som fort gjør at det blir endel venting

1  Takk, dtravellerhappy
Anmeldt 15. oktober 2018

Dette er et sentralt hotell i Oslo, kort vei fra Oslo sentralstasjon. Jeg fikk et hyggelig rom og god service fra de som jobbet i resepsjonen. Hotellet har helt grei frokost. Hotellet serverer også gratis kveldsmat.

Takk, ChristianHellevang