Priceline
travelup.comUSD 165
FindHotelUSD 165
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Små rom og teknologisk 15 år på etterskudd. Svært liten tv uten mulighet for strømming mm. Elendig ventilasjon gjør at rommene blir en badstu på sommeren. Romnøkkelen slutter å fungere med jevne mellomrom. Frokostsalen var forøvrig overbefolket og det var ingen ting som tilsa at verden var midt i en pandemi. Maten var grei, hyggelig betjening og god service for øvrig.

Takk, Traveler34648062380
Anmeldt 2. februar 2020

Rolig og stille hotell (med unntak av et litt lystig lag) med veldig hyggelig betjening og atmosfære. Rommet var ikke stort, men hadde det man trengte. Rom mot bakgården var rolig og stille. Deilig å kunne åpne vindu. Frokostutvalget helt topp - hadde det nødvendige. Bonus at kaffe er tilgjengelig til enhver tid!

1  Takk, 339birgitn
Anmeldt 28. januar 2020 via mobile enheter

Luksus? Nei! Fancy? Nei! Fungerte det? Jaaa! (les videre)
I forbindelse med et kurs ble hotellet valgt som overnattingssted, siden kurset var på samme sted. Stilen er enkel men likevel med en sjarm. Det serveres kveldsmat (inkludert) , og du får bestilt vin, øl og andre ting i resepsjonen. Frokost var enkel men god og funket bra. Hjemme koselig atmosfære. Lett å trives, og veldig hyggelig betjening. Jeg har ingen betenkeligheter å bo her neste gang det er kurs. Hotellet ligger veldig sentralt og nært Oslo S togstasjon.

Dato for oppholdet: januar 2020
2  Takk, joakimbohman
Theamarkussen, Resepsjonssjef på Clarion Collection Hotel Bastion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2020

Hei Joakim,

Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding på ditt opphold her hos oss i forbindelse med deres kurs. Det er så hyggelig at du kommenterer stilen vår og at du syntes vi har det sjarmerende og hjemmekoselig, og at personale var hyggelig. Det er akkurat det vi jobber for å være og håper våre gjester synes også.

Hjertelig velkommen tilbake neste gang du er i Oslo.

Anmeldt 15. desember 2019 via mobile enheter

Meget korslig hotell som ligger et steinkast fra Karl Johan. Rolig område. Hyggelig betjening, du føler deg velkommen. Greie rom, gode senger og bra renhold. God frokost. Hotell har et "hint" eller mer av Great Britain. ANBEFALES

2  Takk, brakkvannstravel

Hei,

Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding på ditt opphold her hos oss i desember. Vi setter stor pris på de hyggelige ordene og synes det er så flott å høre du likte vår Britiske boutique-stil. Vi elsker å skille oss litt ut og håper gjestene våre alltid har hatt et hyggelig opphold.
Det er så godt å høre at du likte rommene våre og måltidene våre.

Ønsker deg velkommen tilbake neste gang du er i Oslo.
Håper vi sees igjen snart!

Anmeldt 14. desember 2019

Personlig service og «det lille ekstra».
Jeg kom på overnatting med min syvåring og åtteåring. Det er første gang vi har vært på en slik Oslotur, og da vi fikk rom helt øverst i 8.etasje, var det bokstavlig talt i himmelen!
2 barn + 1 voksen i dobbeltseng gjorde reisen mulig for budsjettet. Supert alternativ!
Betjeningen snakket hyggelig med både barna og meg. De viste interesse over gjennomsnittet for gjestenes ve og vel.
Kvaliteten på maten var midt på treet og utvalget likeså, men det svarte absolutt til forventningene når man tar prisnivået i betraktning. Ordningen med varm kveldsmat var genial for oss som hadde vært på show. Og når barna ikke likte kveldens meny (laks), kunne de i tillegg bestille a la carte hamburger og pannekaker.
Hit kommer vi gjerne tilbake. Tommel opp!

Dato for oppholdet: desember 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, tonevant

Hei Tonevant,

Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding på deres opphold her i desember. Vi setter veldig stor pris på de hyggelige og fine ordene, og for at du tok deg tiden til å skrive om deres opphold.
Det varmer oss å høre at dere likte vår personlige service og at vi ga dere det lille ekstra, det er alltid det vi ønsker våre gjester sitter igjen med etter et opphold.

Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake neste gang dere kommer til Oslo.
Håper vi sees om ikke så lenge igjen.