“Stusselig”

Homan Bistro
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Er utenbys fra, og var på shopping i Bogstadveien. Lette etter sted å spise lunsj og kom over denne restauranten.
Har intoleranse for løk/hvitløk, men fikk oppgitt 3-4 retter de kunne tilpasse. Bestilte en salat som hørtes fristende ut.

Noen minutter senere kom servitøren (som var veldig hyggelig) tilbake og sa kjøttet var marinert med hvitløk. Da var det plutselig kun burger jeg kunne spise. Ville egentlig ha noe lettere, men fordi jeg var sulten bestilte jeg den.

Da jeg fikk maten, var burgeren og brødet svidd, det samme var chipsen, og det var ikke så mye som en klatt majones/rømme på i stedet for dressing (som tydeligvis inneholdt løk/hvitløk). Småplukket bare litt i maten, da den smakte brent, og gammel frityrolje.
Hadde jeg ikke hatt dårlig tid, skulle jeg bedt om en ny porsjon!
Værste burgeren jeg noen gang har spist!

Takk, StineSva

Anmeldt 14. november 2018

Dette har vært mitt favorittsted gjennom mange år. Det har vært utrolig god og hyggelig service og man har kjent en positiv energi i lokalet. Dette har gradvis blitt dårligere og er nå kommet rimelig nært bunnivå. Maten har over tid ikke vært mye å skryte av, den kan jeg ikke bedømme siden jeg gav opp dette for flere år siden. Men fra å være et hyggelig sted hvor man så at medarbeiderne hadde det hyggelig på arbeid, dette smitter over på gjetene. Siden nå den ene etter den andre slutter, så må dette være et alvorlig management problem. Det er tydelig at man ikke forstår dynamikken med et utested og alle de gode medarbeidere slutter i tur og orden. Har ikke lyst til å svikte stedet, men da må noen i ledelsen ta et oppgjør med seg selv og gjøre endringer - raskt.

2  Takk, torel708
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Et sted som kunne ha vært hvor som helst. Kald burger som smakte moderat. Finnes bedre gastropuber i byen.

Takk, Langeng
Anmeldt 29. august 2018

Beliggenheten er egentlig den eneste positive delen ved denne restauranten. Det er nesten alltid sol ved uteserveringen, så denne er populær. Vi måtte vente lenge før vi fikk et bord, og når vi først fikk det tok det enda lengre tid å få bestilt mat. Jeg syns faktisk synd på flere av de ansatte, da flere tydeligvis ikke hadde fått nok opplæring og hadde alt for dårlig tid. De beklaget seg flere ganger og jeg tror de virkelig prøvde sitt beste, men det hjelper ikke når restauranten er tydelig underbemannet. Vi bestilte en omelett og en fish and chips. Det tok 40 min før vi fikk maten vår, og vi trodde et øyeblikk at bestillingen vår hadde blitt glemt. Omeletten var god, men fish and chipsen var den dårligste jeg har smakt i Oslo. Den var lunken, ikke sprø og det var flere bein i fisken. Chipsen var helt vanlig, anonym. I tillegg er det ikke spesielt gode priser her. Jeg vil anbefale dette stedet for de som kun ønsker å ta seg en øl eller annen drikke i solen, maten er virkelig ikke verdt det.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Synne H
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Populært sted hvor det kan bli kø for å få et bord ute når solen steker. Passe stor meny med tradisjonelle og gode retter, til faktisk fornuftige og rimelige priser, kr 179,- for blåskjell er billigst jeg har sett i Oslo i sommer, retten var veldig god og kan anbefales. Stort sett ungt klientell med overvekt av gjester mellom 20-40.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Bunny-and-Clyde

Reisende som så på Homan Bistro, så også på

Har du vært i Homan Bistro? Del dine erfaringer!