“Dårlig utvikling”

Homan Bistro
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Synd å se dette stedet gå nedover. Bor like ved og besøker Homans så og si hver fredag. Mindre og mindre øl utvalg.. stadig nye servitører (lite kompetanse) og stadig frafall i besøkende. Iallefall tilsynelatende... På en fredags ettermiddag burde dette stedet være pakka. Det var det iallfall engang.. ☹️

Ønsker stedet alt godt men virker som om noen har gitt opp og det minner mer om et fra flyttet TGI Fridays enn en gastrobar. Siste kjipe detalj er at ørelappstol’ene er borte!!WTF! jaja.. details men allikevel. Skjerpings!

Pliis forny dere eller gi stafettpinnen videre til nye og mer ambisiøse eiere...

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, Larsfromasj

Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Vært her noen ganger til lunsj på dagtid og til en drink om kvelden. Begge deler veldig ok. Gode burgere hvis man er sulten, og koselig sted å slappe av med en whiskey sour på kveldstid. Vil fortsette med å stikke innom.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Jeg og min datter spiste en super lunsj! Møtt av trivelige og oppmerksomme ansatte. Koselig sted med kjempegod og variert meny. Anbefales!

Takk, Froppcha13
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Er utenbys fra, og var på shopping i Bogstadveien. Lette etter sted å spise lunsj og kom over denne restauranten.
Har intoleranse for løk/hvitløk, men fikk oppgitt 3-4 retter de kunne tilpasse. Bestilte en salat som hørtes fristende ut.

Noen minutter senere kom servitøren (som var veldig hyggelig) tilbake og sa kjøttet var marinert med hvitløk. Da var det plutselig kun burger jeg kunne spise. Ville egentlig ha noe lettere, men fordi jeg var sulten bestilte jeg den.

Da jeg fikk maten, var burgeren og brødet svidd, det samme var chipsen, og det var ikke så mye som en klatt majones/rømme på i stedet for dressing (som tydeligvis inneholdt løk/hvitløk). Småplukket bare litt i maten, da den smakte brent, og gammel frityrolje.
Hadde jeg ikke hatt dårlig tid, skulle jeg bedt om en ny porsjon!
Værste burgeren jeg noen gang har spist!

Takk, StineSva
Anmeldt 14. november 2018

Dette har vært mitt favorittsted gjennom mange år. Det har vært utrolig god og hyggelig service og man har kjent en positiv energi i lokalet. Dette har gradvis blitt dårligere og er nå kommet rimelig nært bunnivå. Maten har over tid ikke vært mye å skryte av, den kan jeg ikke bedømme siden jeg gav opp dette for flere år siden. Men fra å være et hyggelig sted hvor man så at medarbeiderne hadde det hyggelig på arbeid, dette smitter over på gjetene. Siden nå den ene etter den andre slutter, så må dette være et alvorlig management problem. Det er tydelig at man ikke forstår dynamikken med et utested og alle de gode medarbeidere slutter i tur og orden. Har ikke lyst til å svikte stedet, men da må noen i ledelsen ta et oppgjør med seg selv og gjøre endringer - raskt.

2  Takk, torel708

Reisende som så på Homan Bistro, så også på

Har du vært i Homan Bistro? Del dine erfaringer!