“Fint sted på sommeren ”
Anmeldelse av Festningen Restaurant

Festningen Restaurant
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Festningen er et brasserie med en av Oslos beste beliggenheter. Vi serverer á la carte og dagens meny til både lunsj og middag. Rettene lages av våre dyktige kokker og er basert på spennende og sesongbaserte råvarer. I sommerhalvåret serverer vi lunsj og middag i vår uterestaurant.
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Utrolig hyggelig service og fint lokale samt utsikt. Noe smakløs matt, hvertfall noen av rettene. Sjømaten virker å være best. Resten er litt tamt.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, 401ingrids

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Ypperlig mat hadde de - gikk for fisk til forrett og hovedrett. Fikk bord ute og en hyggelig servitør.

2  Takk, InaMitt
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Satt ute en fantastisk sommerkveld. Storslått utsikt over Oslo og Aker Brygge. Meget god mat og hyggelig betjening,

2  Takk, olej_rgenr
Anmeldt 8. juli 2020

Var her med jobben for en sommerlunch. God mat, men det tok voldsomt med tid før vi fikk drikke, før vi fikk bestilt og før vi fikk maten. Helt ubrukelig for en jobblunch. Vi snakker om at vi ikke fikk mat før etter 1.5 time etter ankomst. Maten var helt grei, men heller ikke noe mer. Stedet var heller ikke overfylt. Mulig de lener seg for mye på den gode utsikten?

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, scheihansen
Anmeldt 7. juli 2020

Alle vet at stedet har sol og utsikt og god mat, men stedet har også en fantastisk vinkjeller, en av de bedre i Oslo. Prisene er høye, men det er ikke fordi påslaget er for høyt, men fordi stedet satser på kvalitetsprodusenter. Høy klasse og vi i vinklubben hadde en fantastisk kveld med en rekke meget gode hvite og røde burgundere. Stedet anbefales både sommer og vinter !

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Bunny-and-Clyde

Reisende som så på Festningen Restaurant, så også på

Har du vært i Festningen Restaurant? Del dine erfaringer!