“Sol og utsikt”
Anmeldelse av Festningen Restaurant

Festningen Restaurant
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Festningen er et brasserie med en av Oslos beste beliggenheter. Vi serverer á la carte og dagens meny til både lunsj og middag. Rettene lages av våre dyktige kokker og er basert på spennende og sesongbaserte råvarer. I sommerhalvåret serverer vi lunsj og middag i vår uterestaurant.
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Inne serveringen har et vanvittig bra vinkart, som man må mase om å få se på om man sitter ute, for der er det et begredelig dårlig utvalg på uteservering-vinkartet og med opp mot 4 ganger polpris på billige viner. Inne derimot, der et både mat og vin utsøkt. Ute sitter man kun fordi man kan nyte fantastisk utsikt og sol ☀️ til langt på kveld. Lite å velge mellom ute av mat er det også,
Ingen fiske rett bare fish n chips som ikke anbefales. 3 retter ute er gunstig priset, skalldyr, blåskjell og ande salaten kan også anbefales. Meget hyggelig sted, og flinke og hjelpsomme kelnere. En favoritt

Takk, Bunny-and-Clyde

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Maten var utsøkt. Selv spiste jeg andesalat som hadde mange gode smaker. Vinen var også god.
Serveringen kunne ha vært mye bedre. De burde ha fulgt oss opp bedre, med spørsmål om vi ønsket dessert bl.a.

Takk, 966kari_
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat. Hadde skalldyr som var helt utrolig. God service som kan vin. Og helt fantastisk solnedgang. Anbefales på det sterkeste. Etter maten var det bare å trekke ett platå opp for å nyte en god vin til

Takk, Trek46009610800
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Vi spiste en 5 retters meny med anbefalte viner til. Både mat og drikke smakte svært bra, og servicen fra personalet var også på topp. Et sted å anbefale

Dato for besøk: mai 2021
Takk, janegilm2018
Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

Spiste 5 retters Viltmeny. Det er et av de beste måltidene jeg har spist. Fantastisk godt, veldig gode viner til og en kjempegod service!

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, heidiwiker

Reisende som så på Festningen Restaurant, så også på

Har du vært i Festningen Restaurant? Del dine erfaringer!