“Skuffende fiskesuppe”

Kjøkken: Bryggeripub
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

For vel fire år siden ble vi servert verdens beste fiskesuppe her. Det var dessverre ikke tilfellet i dag. Små porsjoner, høy pris (kr. 258), men det verste var at fisken ikke var fersk. Heldigvis møtte vi forståelse fra servitøren, og fikk byttet rettene. Lang ventetid på maten, selv om det ikke var mange folk i lokalet.

Dato for besøk: september 2019
Takk, SveinD_12
NydalenBryggeri, Daglig leder på Nydalen Bryggeri & Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2019

Takk for tilbakemeldingen din Svein!
Beklager opplevelsen dere hadde hos oss.
Vi jobber med ny meny, og en bedre utgave av fiskesuppen. Håper du vil komme igjen og gi oss en ny sjanse

-Team Nydalen

Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Vi var innom for å spise middag. Hadde ikke bestilt bord, men det var ikke noe problem da vi bare var 4 personer. Fikk raskt menyer, og bestillinger ble tatt imot. Jeg var nysgjerrig på det gl.frie ølet O'Mission men ølet hadde lite smak. Bestilte en glutenfri Hamburger m/tilbehør. Vi fikk maten innen 25 min., og det var positivt. Hamburgeren var god, brødet var fantastisk, mens chipsen var middels. Skuffende at en måtte betale 15 kr extra pga gl.fritt, det har jeg ikke opplevd andre stedet. Hyggelig betjening og flotte lokaler. Avsluttet med desserter. Stedet anbefales.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 277arnee
NydalenBryggeri, Daglig leder på Nydalen Bryggeri & Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2019

Hei.
Tusen takk for tilbakemeldingen din.
Hyggelig å høre at du likte burgeren vår, og at dere hadde en hyggelig kveld hos oss. Det glutenfrie burgerbrødet koster en del ekstra å kjøpe inn, derfor litt ekstra prispåslag.
Vi har pr i dag mange ulike glutenfrie øltyper, så hjertelig velkommen igjen for nye smaksopplevelser :)

Anmeldt 12. august 2019

Falt inn i regnværet og fikk fikk oss ett bord
God mat, kjempe utvalg i øl og fin plass generelt!
Liker å kunne se inn på lageret der det står tanker til brygging og sekker med korn :)

Dato for besøk: august 2019
Takk, Stavanger1981
NydalenBryggeri, Daglig leder på Nydalen Bryggeri & Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2019

Heisann. Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding.
Ønsker dere varmt velkommen tilbake til oss ved en senere anledning :)

Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Den beste Cæsar salaten jeg har spist. Hyggelig sted og betjening og kan anbefales. Kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 501harrietl
NydalenBryggeri, Daglig leder på Nydalen Bryggeri & Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2019

Tusen takk for superhyggelig tilbakemelding.
Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss :)

Anmeldt 22. juni 2019

På tur til spisestedet ble vi advart." Finn et annet sted", var beskjeden. På Nydalen Bryggeri & Spiseri må du regne med å vente i minst 1 time på maten og den er ikke smakfull. Dette erfarte vi også. Vi ventet i 75 min på maten, og da den kom var vegetarburgeren tørr og smakløs og Fish & chips kom med vekslende kvalitet. Noe av fisken var misfarget og chipsen var mørk og tørr, og en i selskapet fikk magetrøbbel. Dette er for dårlig!

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, maja55Oslo
NydalenBryggeri, Daglig leder på Nydalen Bryggeri & Spiseri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2019

Takk for tilbakemeldingen din Maja.
Vi setter pris på konkret tilbakemelding, så vi kan bli bedre. Vi sørger for at kjøkkenet på feedback på maten.
Vi er klar over at det dessverre har vært en del ventetid på travelt kjøkken i det siste, og vi jobber med å forbedre dette.
Hadde vært hyggelig om dere gav oss en ny sjanse ved en senere anledning.
- Team Nydalen

Reisende som så på Nydalen Bryggeri & Spiseri, så også på

Har du vært i Nydalen Bryggeri & Spiseri? Del dine erfaringer!