“Lørdag”

Kjøkken: Bryggeripub
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 19. september 2021

Ikke sted jeg kommer til å anbefale til noen. Når man blir nekta øl servering fordi man prater i køen inn. Men dem er griske nok til å ville ha oss inn i for å selge mat til oss. At sjefen for kvelden skal kunne bedømme om en er for full, i mørket 6 meter unna er for dumt. Ingen andre av servitørene skjønte noe av dette.
Mens andre folk i lokale kunne skrike og skråle.

Dato for besøk: september 2021
2  Takk, stianandrej

Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Et hyggelig travelt sted. Bestill bord! God mat og masse godt øl. Også hjemmebrygget. Hyggelig servering. Blir nok brukt av mange av firmaene rundt

2  Takk, 580karib
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Helt grei fish&chips som var litt tørr. Gigantiske og gode smørbrød. Effektiv og vennlig service. Eget bryggeri med ok øl.

Takk, Dureknevs
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Spiste moules frites og drakk hvitvin. Blåskjellene var kalde og det samme var sausen/ suppen. Pommefrites hadde tydeligvis stått lenge, da de også var kalde, litt papp-aktige. Hvitvinen var derimot romtemperert, og skulle så gjerne vært kald denne sommerdagen.

Er så overrasket over vanskelig det skal være å servere en såpass enkel rett.

Konklusjon: opplevelsen var en stor skuffelse, og alt føltes bare bortkastet. Turen går nok ikke tilbake hit, selvom den ligger i nabolaget.

1  Takk, tonjeg598
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Fine lokaler, fin beliggenhet og mye godt øl. Burgeren er merkbart tørr og lite smak til en relativt dyr penge. Blir dessverre siste gang jeg spiser mat der, men mer enn gjerne drikker.

Takk, Safari05488580012

Reisende som så på Nydalen Bryggeri & Spiseri, så også på

Har du vært i Nydalen Bryggeri & Spiseri? Del dine erfaringer!