Akerselva River Meander: A Self-Guided Audio Tour

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Oslo Spektrum på
Anmeldt 19. juni 2018

Mye å se og oppleve. Vi leide sykler og kom oss raskt og greit fram til severdigheter. Veldig fin by å sykle i.

Takk, Tinasheena
Anmeldt 4. juni 2018 via mobile enheter

Og fullstendig sjukt flott ble det. Folk var fullstendig i ekstase, alle aldre og Priscillas egne historier medfulgt av mange personlige bilder, vandrende langs 1 rad og takket folk personlig for deres kjærlighet og support til Elvis.Hun var oppriktig følelsesladet og halvveis gråtende over at et land som Norge kunne stille opp 40 år etter hans død og vise sin hengivenhet. På toget hjem ga folk konserten glatt både 11 og 12 på 10ern. Folk hun spurte om hvor lenge de hadde vært fans svarte fra 3 år til hele livet pga foreldrene sine. Og trøkket var så Spectrum bulet i veggene og taket reiste seg. Gospel, rock, balader, lovesongs, alt kom gjennom 3 timers trøkk akkompagnert av et fullt symfoniorkester fra Tjekkia og eget kor. Elvis sang "originalt" på storskjerm fra sine konserter på Hawaii, Las Vegas og egne opptak synket med orkester og kor. Vi alle følte original tilstedeværelse på disse arrangementene. Vi hadde stor glede av allerede å ha besøkt Graceland når de private bildene ble vist.

Takk, sveinenator
Anmeldt 2. juni 2018 via mobile enheter

Jeg og min datter var på konsert til Demi Lovato her 1.juni. Fantastisk flott arena. Fantastisk flott dame som hadde endelig kommet til Norge. Det jeg savnet var at det var noen som kunne samlet folkene litt. Vi satt på tribune 207 og de tre siste rekkene på toppen var tomme.der satt vi alene. Har vært borti i lignende i gøteborg og da fikk vi tilbud om andre plasser for å fylle opp andre steder. Eller en flott konsert.

Takk, Holmen83
Anmeldt 12. februar 2018 via mobile enheter

Ingen garderobe i Februar i Norge, alt for dårlig organisert barkø, for få toaletter. Dette holder ikke mål for Oslos store konsertarena. God lyd skal sies

Dato for opplevelse: februar 2018
3  Takk, AndreAnkerHansen
Anmeldt 6. januar 2018 via mobile enheter

Spektrum er bra showsted. God rutine på inngang. Bra med serveringssteder. Stive priser. Stedet er relativt dynamisk scene/sal tilpasses type show og publikum.
Tribunen er bratt i bakkant. Nesten litt skummelt. Noe dårlig benplass.
Beliggenheten er god for å nå dit. Men samtidig er det trangt rundt der og det skaper litt problem med køavvikling.
Lønner seg å planlegge med god tid der ifm større show.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Gullord