Ulike måter å oppleve Sognsvann på
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Tur rundt Sognsvann er noe vi som bor i Oslo virkelig har stor glede av. Et fantastisk utfluktsledere nær Islo sentrum. Flott for to- og firbeinte. Vakker natur, hyggelig område. Vi går powerwalk. Personlig rekord på runden er 27 minutter. Kan anbefale denne turen på det varmeste.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Solhaavik
Anmeldt 3. oktober 2018

Dette er et flott lett tilgjengelig ugangspunkt enten man vi bade eller gå turer eller om vinteren gå på ski. Lysløypa rundt Sognsvann er ypperlig for store og små. Det er egne sykkestier for de som ønsker det. Tilkomsten er grei enten man tar T-banen eller kjøre selv.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, helenbs1
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Det lille vannet er utgangspunkt for tur- og friluftsliv for store deler av Oslos befolkning. Det er godt tilrettelagt for aktiviteter sommer som vinter. Mange idrettsfolk trener her, det er merkede løyper til løping og skiturer. Idrettshøyskolen ligger like i nærheten. Vannet egner seg for bading og kanoturer. Et sted for hele familien.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Kjeros
Anmeldt 23. september 2018

Mye folk på sommeren, men på høsten er det plass og stemning for en trivelig søndagstur. Ca 3 km helt rundt, og veldig lett terreng.

Dato for opplevelse: mai 2018
1  Takk, OyandEmy
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Område for alle aldre, lett tilgjengelig. Kiosk, nye rene toaletter, sittebenker og badeinstallasjoner. Turterreng rundt vannet med god skilting hvis man vil bevege seg videre i marka.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, 170kirstih