TripAdvisor
Oslo
Publiser
Innboks
Søk

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Sognsvann er bare en svipptur unna Oslo sentrum og det er så fint å gå tur/jogge der. Eller om du vil sole seg eller nyte naturen rundt deg. Verdt et besøk.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, hello_miss_lena
Anmeldt 5. august 2019

Om du vil jogge eller gå en barnevennelig tur, er dette ett ganske koselig sted å gå. Anbefalles om du enda ikke har vært her

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, AnnMariOslo
Anmeldt 28. juli 2019

Var innom her i går sammen med 2 barn og vi syntes dette var et fint sted. Vi var ute tidlig slik at vi kunne velge og vrake hvor vi ville ligge. fylles fort opp, men er et stort område så man får alltid plass.

Det er tbane helt frem så du trenger ikke være avhengig av bil for å komme hit. ta linje 5 songsvann(endestasjon)

Er toaletter og dusj på stedet. Er også en kiosk som selger diverse mat og drikke og det viktigste i følge mine barn IS.

er også et flott tursti rundt hele vannet hvis man har lyst til å gå en tur. Vi la oss ved stranden og badet mye.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, KennethP1154
Anmeldt 23. juni 2019

Her har man både gode svømmemuligheter, flotte turstier, sandstrender for de som vil sole seg, volleyballbane, idrettsanlegg rett ved, og masse mer. Har du ikke vært der bør du ta turen.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, EirikKvalheim
Anmeldt 4. juni 2019

Et fint og oversiktelig skogsterreng - som passer "alle"!
Det er generelt greit terreng å spasere/rusle/jogge i, med godt preparerte og tilrettelagte stier/skogsveier - fine og brede i vakkert terreng, rundt en nydelig sjø..

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, JohnR7179