Oslo Naturvandring: Skog til Fjord

fra
USD 238,68
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Sognsvann på
Anmeldt 7. august 2020

fint å dra hit når været er bra. barnebarnet badet og koste seg. Vi grillet og spiste god mat. hadde en fin dag.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, Flyglad
Anmeldt 4. mars 2020

Her kan man få seg en trimtur, frisk luft og følse av fjell, skog, vann og natur samtidig soml man er i Hovedstaden. Lett å komme til med bane og bil. .parkering. Kan anbefales. Kan komme til med Rullestol og barnevogn. Kan bade om sommeren. Jeg mått velge dato på kalenderen her og den går ikke lenger tilbake enn april 2019 men det er nok lenger siden jeg var der. Men når det er sagt så er det et sted eg har reist tilbake til flere ganger.

Dato for opplevelse: april 2019
1  Takk, tovegunn
Anmeldt 13. september 2019

Jeg tar turen noen ganger innom Sognsvann og bare elsker stedet. Pleier å ta en runde rundt vannet og noen ganger tar jeg med kaffetermos med og da blir det en "kaffepause" på meg mens jeg ser den vakre naturen rundt vannet. Bli kjent med Sognsvann og du blir sikkert overasket over hvor stort og spennende er stedet.

Dato for opplevelse: juli 2019
2  Takk, Bernard N
Anmeldt 3. september 2019 via mobile enheter

Sognsvann er bare en svipptur unna Oslo sentrum og det er så fint å gå tur/jogge der. Eller om du vil sole seg eller nyte naturen rundt deg. Verdt et besøk.

Dato for opplevelse: september 2019
2  Takk, hello_miss_lena
Anmeldt 5. august 2019

Om du vil jogge eller gå en barnevennelig tur, er dette ett ganske koselig sted å gå. Anbefalles om du enda ikke har vært her

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, AnnMariOslo