Tripadvisor
Oslo
Publiser
Innboks
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Har funnet avføring på lakenet mitt, det er også noe som ser ut til å være urin på dynen å noen svarte hår på puten min! Det er også støv overalt og det lukter av en eller annen rar grunn tran og flatulens på rommet mitt, i tillegg er det krypdyr i taket å rundt på rommet. Tørket over gulvet bare for å sjekke, og dette er resultatet. Jeg er meget skuffet

Takk, noraorasmussen
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Ska det blåe lakenet ha hvite flekker. Er dette en produksjons feil:( kan like godt gå i sokker ute er like reint der. Tror rotter har spist dopapiret eller noen hadde kraftig diaré og veldig dårlig tid. Kan hendte at skapet faller ned og noen har mest sansynlig død i gangen tror også det lukter litt brendt

Takk, August W
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Dette var det eneste som var ledig. Du må betale ekstra for sengetøy og håndkle hvis du ikke har med eget. Frokost er ikke inkludert. Wifi dårlig og tregt. Bråket fra trikkene i Storgata gjør at man ikke kan sove med åpent vindu. Rent rom men kommer ikke til å bo her igjen.

Takk, mortene909
Anmeldt 18. november 2017

Jeg booket et rom her i forbindelse med jobb, da mange hoteller i byen var full. Jeg så på prisen at dette måtte være OK. Jeg burde nok ha sjekket priser og regler for hostelet litt bedre. Da jeg sjekket inn ble jeg spurt om jeg skulle ha sengetøy og håndkle, noe jeg var overbevist om var inkludert i prisen. Vips 70 kroner dyrere. Det var forøvrig ikke lov å ligge på rom i sovepose eller i pute og dyne på rommet, som jo er greit. Det var heller ikke frokost inkludert i prisen, dette kan kjøpes for 110 kroner i hotellet ved siden av. Utskjekk kl 11:00, uten unntak, noe som kanskje er litt tidlig for noen. Betjeningen bar preg av å bare "jobbe" der, info og service kanskje under gjennomsnittet, men OK. Konklusjonen er at jeg kommer nok ikke til å nytte dette stedet for overnatting flere ganger. Men heller finne meg et hotell som summa summarum er like billig, men sengetøy og frokost inkludert.

Dato for oppholdet: november 2017
2  Takk, Lars Tore S
Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Ikke verdt det i det hele tatt. Billig, men noe av det verste jeg har vært borti. Hadde er dårlig opphold. Dårlig frokost. Mye støy og synes heller ikke rommet var rent når vi ankom hostelet. Noe jeg ikke synes det er greit å betale for

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, Ane V