Tripadvisor
Oslo
Publiser
Innboks
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Gøril i resepsjonen på natten har utrolig hjejlpfull og engasjert i det vi besøkte hostellet. Veldig fin lobby! Beliggenheten er også utrolig sentralt. Gøril var utrolig flink i å hjelpe oss med reiseplanen.

Takk, Edvin E
Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Dette hostellet er det værste jeg har vært på. Det er urin og avføring på madrassen. Flekkete stoler, masse støv, ødelagt ventilasjon, ikke virkende brann alarm og en komfyr som sto på når vi kom inn på dette ‘’rommet’’. Svidd lukt i hele rummet og røyk merker i taket.

1  Takk, berglan55
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Har funnet avføring på lakenet mitt, det er også noe som ser ut til å være urin på dynen å noen svarte hår på puten min! Det er også støv overalt og det lukter av en eller annen rar grunn tran og flatulens på rommet mitt, i tillegg er det krypdyr i taket å rundt på rommet. Tørket over gulvet bare for å sjekke, og dette er resultatet. Jeg er meget skuffet

Takk, noraorasmussen
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Ska det blåe lakenet ha hvite flekker. Er dette en produksjons feil:( kan like godt gå i sokker ute er like reint der. Tror rotter har spist dopapiret eller noen hadde kraftig diaré og veldig dårlig tid. Kan hendte at skapet faller ned og noen har mest sansynlig død i gangen tror også det lukter litt brendt

Takk, August W
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Dette var det eneste som var ledig. Du må betale ekstra for sengetøy og håndkle hvis du ikke har med eget. Frokost er ikke inkludert. Wifi dårlig og tregt. Bråket fra trikkene i Storgata gjør at man ikke kan sove med åpent vindu. Rent rom men kommer ikke til å bo her igjen.

Takk, mortene909