Bestill nå! Dette hotellet er snart utsolgt.
Agoda.com
eDreams
Anmeldt 19. august 2019 via mobile enheter

Sentral og enkel plass og finne. Likte også veldig godt at det fins en plass der vi får plass til hele jentegjengen på 6 på et rom når vi skulle på findings! Dette gjorde vi i år som i fjor. Det var to enkeltsenger og to køyesenger, bord med stoler, komfyr og kjøleskap. Et lite minus siden det ikke er noe kjøkkenutstyr på rommet og at dusjen er alt for tett inntil doen. Men veldig bra ift pris!
Stort pluss for den utrolige hyggelige dama i resepsjonen som ordnet slik at vi kunna sjekke inn litt før kl 12 og fikk senere utsjekk!!
Kommer tilbake til findings 2020!!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Svanhild94
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Gøril i resepsjonen på natten har utrolig hjejlpfull og engasjert i det vi besøkte hostellet. Veldig fin lobby! Beliggenheten er også utrolig sentralt. Gøril var utrolig flink i å hjelpe oss med reiseplanen.

Takk, Edvin E
Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Dette hostellet er det værste jeg har vært på. Det er urin og avføring på madrassen. Flekkete stoler, masse støv, ødelagt ventilasjon, ikke virkende brann alarm og en komfyr som sto på når vi kom inn på dette ‘’rommet’’. Svidd lukt i hele rummet og røyk merker i taket.

1  Takk, berglan55
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Har funnet avføring på lakenet mitt, det er også noe som ser ut til å være urin på dynen å noen svarte hår på puten min! Det er også støv overalt og det lukter av en eller annen rar grunn tran og flatulens på rommet mitt, i tillegg er det krypdyr i taket å rundt på rommet. Tørket over gulvet bare for å sjekke, og dette er resultatet. Jeg er meget skuffet

Takk, noraorasmussen
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Ska det blåe lakenet ha hvite flekker. Er dette en produksjons feil:( kan like godt gå i sokker ute er like reint der. Tror rotter har spist dopapiret eller noen hadde kraftig diaré og veldig dårlig tid. Kan hendte at skapet faller ned og noen har mest sansynlig død i gangen tror også det lukter litt brendt

Takk, August W