Hipstoric Grünerløkka Private Walking Tour

fra
USD 199,37
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Blå på
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Stilig sted med hyggelige folk bak baren og mye atmosfære. Dette er stedet som klarer å booke til seg ganske så store band til konserter.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, DanI1622
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Jeg var på blå under et arrangement som kostet 150 kr. Vi hadde det koselig helt til en vekter helt ut av det blå kom bort til meg og så han måtte prate med meg. Etter at han hadde tatt meg med ut sa han at jeg ikke kom tilbake inn igjen. Jeg spurte han om hvorfor det og han sa at øyelokkene mine så litt slappe ut. Det var hele begrunnelsen hans. Til tross for at andre besøkende snublet rundt på dansegulvet. Han ønsket åpenbart å vise at han hadde makt og at han kunne utøve denne. Utrolig skuffende at dette i det hele tatt hendte uten at han i det hele tatt gadd å prate med meg eller å faktisk høre hvordan jeg hadde det. Hvis han hadde spurt så hadde han kanskje fått vite at det var slik jeg så ut. Anbefaler ikke å reise hit dersom man ser litt annerledes ut, for her liker vekterne å tro at de er politi. Gratulerer med å skuffe og å virkelig gjøre en dårlig oppgave. Hørte også om flere som skulle gå seg en tur og ikke kom inn igjen etterpå. Tapte 150 kr fordi vekterne valgte å måle penisstørrelsen.

Dato for opplevelse: september 2018
6  Takk, Vilde F
Anmeldt 29. juli 2018

Dette er virkelig en fantastisk tur å ta i Oslo på søndager!! Vandre oppover Akerselva eller Torggata og kom inn i Brenneriveiens fantastiske marked!! Smykker, klær, mat, husflid, malerier, bøker! FANTASTISK ATMOSFÆRE!!

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Columbusandme
Anmeldt 23. juli 2018

Jeg har ikke spist her, men jeg har vært her flere ganger for å nyte dette helt spesielle stedet. Det er helt fantastisk å kunne sitte her og nyte en iskald ipa i trygge omgivelser blant hippier og hipstere. Elven renner ivrig forbi og alle typer menneske trives sammen.
Her burde alle ta seg en tur uansett politisk holdning.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Roger C
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Dra på Blå en søndag rundt 4-5! Da er det live akustisk musikk og herlig stemning med Akerselva, grønne omgivelser og fargerike industrielle vegger. Vær tidlig ute for sitteplass.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, sara_oi