Ulike måter å oppleve Blå på
Anmeldt 22. april 2019

Var på Blå en grå marskveld. Hadde hørt om stedet, men hadde ingen mening om hvordan det var der. Alt før vi kom fram til inngangsdøra elsket jeg stedet: ei vulgært diger prismekrone hang i taket ute over hele inngangspartien. Absolutt fabelaktig. Inne var det mørkt, men hyggelig. Avslappa stemining, og merkelige steampunk-toaletter, som kanskje ikke var så diskrete som man er vant til. Grei og intim scene, grei pris på ølet, og ei gipsmaske av Munch helt for seg selv oppe på veggen i konsert/bar-lokalet. Anbefales varmt. Kommer tilbake til sommeren, for å teste uteserveringsområdet.

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, siri13
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Avslutte kvelden med en drink og live musikk
På Blå er det all slags folk, musikken passer til alle aldre.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, annegunnp2016
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Stilig sted med hyggelige folk bak baren og mye atmosfære. Dette er stedet som klarer å booke til seg ganske så store band til konserter.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, DanI1622
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Jeg var på blå under et arrangement som kostet 150 kr. Vi hadde det koselig helt til en vekter helt ut av det blå kom bort til meg og så han måtte prate med meg. Etter at han hadde tatt meg med ut sa han at jeg ikke kom tilbake inn igjen. Jeg spurte han om hvorfor det og han sa at øyelokkene mine så litt slappe ut. Det var hele begrunnelsen hans. Til tross for at andre besøkende snublet rundt på dansegulvet. Han ønsket åpenbart å vise at han hadde makt og at han kunne utøve denne. Utrolig skuffende at dette i det hele tatt hendte uten at han i det hele tatt gadd å prate med meg eller å faktisk høre hvordan jeg hadde det. Hvis han hadde spurt så hadde han kanskje fått vite at det var slik jeg så ut. Anbefaler ikke å reise hit dersom man ser litt annerledes ut, for her liker vekterne å tro at de er politi. Gratulerer med å skuffe og å virkelig gjøre en dårlig oppgave. Hørte også om flere som skulle gå seg en tur og ikke kom inn igjen etterpå. Tapte 150 kr fordi vekterne valgte å måle penisstørrelsen.

Dato for opplevelse: september 2018
5  Takk, Vilde F
Anmeldt 29. juli 2018

Dette er virkelig en fantastisk tur å ta i Oslo på søndager!! Vandre oppover Akerselva eller Torggata og kom inn i Brenneriveiens fantastiske marked!! Smykker, klær, mat, husflid, malerier, bøker! FANTASTISK ATMOSFÆRE!!

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Columbusandme