Hyggelig bar

Fine møbler, vanlig godt drikke, men grunnen til at man går hit er jo utsikten . Kjempe fin utsikt... les mer

Anmeldt 7. september 2019
Marixx190479
Oslo, Norge
Vi kommer tilbake

Hyggelig besøk. God atmosfære og stemning. Fantastisk utsikt. Dyktige bartendere som laget gode... les mer

Anmeldt 27. mars 2022
GisleLeonard
Jessheim, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
81 anmeldelser
Anmeldt 8. mai 2018

Veldig hyggelig å nyte kvelden der oppe. Bartendere er dyktige og hjelpsomme. Jeg liker å klage på ulike ting men i dette tilfellet så er det vanskelig å finne på noe. Lengre åpningstider? :)

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Tomasz F
Anmeldt 21. januar 2018

Veldig rolig og koselig stemning, godt sted for å ta en liten catch up med venner til veldig gode cocktails! God service også :)

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, ChloeM1782
Kenny W, Manager på Summit Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mars 2018

Tusen takk for fine kommentarer Chloe! Velkommen igjen!

Anmeldt 29. desember 2017 via mobile enheter

,,,,, utsikt over Oslo også fra toalettet. Hyggelig bar , rolig atmosfære. Prisene var ikke så høye som antall etasjer.

Dato for opplevelse: desember 2017
1  Takk, larsj898
Kenny W, Manager på Summit Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2018

Tusen takk før fin tillbakemelding!

Anmeldt 15. oktober 2017 via mobile enheter

Tilbake til 21. Etg på Skandinavia , dette var ikke hva en forventer av et sted med snittalder på 40+, noe så ensporet musikk, tom vakten i døren kunne bekrefte at det var gjennomgående klager på musikk og volum.

Dato for opplevelse: oktober 2017
2  Takk, Gerry66hamar
Kenny W, Manager på Summit Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2017

Beklagar at dere ikke likte musiken. Vi har mange forsjellige aldrer i Summit och på fredagar och lördagar har vi lite mer club lounge då vi som regel har flere folk fra byen som vil ha lite mer tempo. Undskyld for dette, vi skall självklart tänka på ljudvolymen. Håper vi ses snart igen!

Anmeldt 17. juni 2017

En helt nydelig utsikt over hovedstaden med hyggelige bartendere og gode drinker. Anbefales på det sterkeste

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, evenmadsen
Kenny W, Manager på Summit Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juni 2017

Tusen takk for fina kommentarer!