Åpen i dag: Stengt
Hyggelig bar

Fine møbler, vanlig godt drikke, men grunnen til at man går hit er jo utsikten . Kjempe fin utsikt... les mer

Anmeldt 7. september 2019
Marixx190479
Oslo, Norge
Flott utsikt og god drink!

Flott sted på toppen av hotellet. Fantastisk utsikt! Vinduer rundt hele. God drink. Veldig fullt... les mer

Anmeldt 18. november 2018
Ann_CatherineNorway
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig leit at meg og kjæresten som er 21 år begge to ikke fikk komme inn. Vi booka hotellet for nettopp denne opplevelsen. Jeg spurte selv resepsjonen før vi sjekket om baren var en mulighet for oss, de hadde fødselsdatoen min. Vi stod i 20 minutter i kø for å komme inn men lykkes ikke ettersom det er 22 års grense. Null informasjon på forhånd, Latterlig. Hatt venner på 18 år som har kommet inn.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Sander K
Anmeldt 2. oktober 2020

Fin utsikt, ellers trist. Betjeningen der bør søke seg over fra servicebransjen til noe som er mer egnet for dem, for eksempel sovjetisk toller e.l.

Dato for opplevelse: oktober 2020
Takk, 817inges
Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Har aldri sett en ansatt oppføre seg slik overfor gjester. Kunne beskrevet flere ting denne bartenderen gjorde men det verste var oppførselen mot et eldre par. De hadde et spørsmål når de skulle bestille. Bartenderen stod da over de og sa "hur svårt kan det vara"! Når jeg sier står over de så var det slik det så ut. Den beste beskrivelsen av bartenderen er høy, bredskuldret, vill i blikket og overdosert på anabole steroider. Det eldre paret velger å forlate stedet. Damen blir så stresset med å komme seg ut at hun snubler i et trappetrinn. Paret var på ingen må beruset. Bartenderen står da bak baren og peker på henne og sier til mannen hennes: "Og det der kan du ta med deg". Å si at det var ubehagelig og være der blir en underdrivelse! Kommer ikke til å besøke denne baren igjen.

Dato for opplevelse: september 2020
1  Takk, 320gurif
Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Flott utsikt og fysiske lokaler. Dessverre totalt ødelagt av humørsyk uhøflig storvokst bartender. Vi ble sjokkert av behandlingen et eldre par fikk ved nabobordet, de vurderte drinkmenyen og fikk beskjed så alle hørte «hur svårt kan det vara» . De ble selvsagt opprørt over den aggressive bartenderen og valgte å forlate baren. Kvinnen ble tydelig stresset og var uheldig å snuble i trappetrinn fra sofa, bartender uttaler høylytt til ektemann så alle hører « så ta det der med deg» . Bartender virker påvirket/ruset og tydelig aggresiv i oppførsel. Flau oppførsel og bartender nr 2 fullstendig underlagt «sjefsbølla». Flirer og ler av episoden. Vi forlater stedet og gir beskjed i resepsjon. Vi vil og kontakte hotellsjef. Terninkast 0.

Dato for opplevelse: september 2020
3  Takk, Scenic652092
Anmeldt 10. november 2019 via mobile enheter

Veldig gode drinker, hyggelig personale og veldig veldig fin utsikt. Anbefaler spesielt drinken med vodka og pasjonsfrukt i tillegg til den med gin og selleri

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, 507idap
Constantin_Racu, Manager på Summit Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. desember 2019

Dear Guest

Thank you for the Review and for recommending us and our fantastic location, the cocktail you enjoyed is one of our Signature Drinks and its called Passionate Views, its a must try creation, hope to have you back at our Summit Bar