God opplevelse

Veldig bra sal for sittekonsert, rolig og god oversikt når det holdes konsert for godt voksne... les mer

Anmeldt 14. februar 2020
eriktszabo
Hamar, Norge
Herlig nyttårskonsert

Vårt første besøk her, det blir garantert ikke det siste! Alt var bra. God lyd. Mye bedre benplass... les mer

Anmeldt 17. januar 2020
solfrid2019
Østlandet, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Ligger veldig sentralt, rett ved nationalteatret , fin scene, lett å finne frem, bar der du får kjøpt forskjellig drikke og snacks. Fin akustikk . Hørte på Maria Mena og det var helt fantastisk! Hit skal jeg tilbake☺️

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, HannaCatharine
Anmeldt 23. september 2018

Var her på konsert med Nordic Tenors .
Flott konsertlokale og en superfin konsert .
Anbefales på det varmeste

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Irene J
Anmeldt 14. desember 2017 via mobile enheter

Utrolig stemningsfull konsert i et kjempeflott konsertlokale. Fantastisk musikk, stilig lyssetting, god lyd, flotte blomsterdekorasjoner og levende lys - ja, alt stemte for lage en flott konsertopplevelse!

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, 293arents
Anmeldt 22. mai 2017 via mobile enheter

Var på Harry Potter konsert med følge og vi storekoste oss der
Akustikken og selve opplevelsen var Fantatisk dog litt dyre billetter men hva gjør man ikke for kunsten
Håper at dette fortsetter med resten av serien, kommer gjerne tilbake

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, KimT1560
Anmeldt 29. mars 2017 via mobile enheter

Oslo konserthus er et flott lokale som gir artistene topp lyd og lys.
Hyggelig stemning gir et løft. Gleder meg til neste gang. Enkelt å parkere!

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, Ingar