Høy stemning

Anmeldt 28. november 2017
Tomerik
Risør, Norge
Trangt.

Billig øl er jo positivt, men lang kø inn for å sitte trangere enn på bussen er ikke min greie... les mer

Anmeldt 22. august 2015
Daniel E
Oslo, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 25. desember 2017

En time kø i kulden for å komme inn. Ved døren ønsket en venninne å dra, men siden hun hadde telefonen min i bagen henvendte jeg meg til henne etter å ha vist legitimasjon. Plutselig dytter vakten meg ut av køen og sier at jeg skal gå. Jeg viser telefonen og sier at jeg bare skulle ha den. Vakten kjenner på bagen til venninnen min og kjenner cideren hennes som ligger der. Jeg forklarer at venninna mi ikke skal inn. Vakten svarer med "jeg er ikke dum, det der er ikke din telefon". Jeg prøver å gå gjennom kamerarullen for å vise at det er min, men han ignorerer meg og skyver meg unna.
Prøver å prate med en mer mottakelig vakt som kommer ut, men ingen viser forståelse. Jeg og venninnene mine er helt forfjamset. Vakten som dyttet meg ut ønsker ikke å høre forklaring eller å endre mening. Han hever stemmen og oppfører seg truende. Syns det er uakseptabelt at en vakt på utested skal oppføre seg slik mot gjester som oppfører seg ordentlig, og som har stått lenge i kø kun for en hyggelig kveld.
Forslo at jeg skulle stelle meg i kø på nytt, fordi jeg fant det som eneste løsning. Fikk beskjed at det ikke hjalp uansett, fordi jeg ikke fikk komme inn. Endte med at alle dro. Vakten hadde svart hår og stort skjegg, med utenlandsk opprinnelse. Vet dessverre ikke navnet, men første tur på Johns var en forferdelig opplevelse.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Rosa A
Anmeldt 28. november 2017 via mobile enheter

Dette var en sted med virkelig høy stemning, hyggelige mennesker og virkelig dårlige drinker. Strenge vakter men hyggelige vakter.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, Tomerik
Anmeldt 6. mars 2017 via mobile enheter

Upretensiøst,man kan være seg selv og ha det gøy! Slägers,allsang 80'x90' ,2000' hits og kort ventetid i baren.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, 701maybritts
Anmeldt 19. oktober 2016

Koselige dørvakter møter deg i døra. Musikken på fredager og lørdager er hovedsakelig 80 -talls. Det er kjente låter som får alle til å danse.

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, Louise B
Anmeldt 18. august 2016

Klar for første kveld ute på byen med gutta, men nei.. hadde ikke skolebevis så får ikke komme inn, itslearning funker ikke.

Dato for opplevelse: august 2016
1  Takk, Jacob B