Åpen i dag: Stengt
Ble kastet ut for å være for varm

Jeg vil si at stedet burde egentlig stenge ned. Ble kastet ut fordi vekteren sa det var ulovlig å... les mer

Anmeldt 2. oktober 2021
williammR3158BQ
Ås, Norge
Nei takk, nei.

Var på Johns én gang på høsthalvåret i 2019. Det holdt med én gang. Hadde lyst til å aqquire a... les mer

Anmeldt 7. november 2021
christiandon6969

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 31. mai 2019 via mobile enheter

Ble kastet ut da jeg var edru, fordi jeg danset med hender over skulderhøyde. Vakten påstod at jeg hadde fått to advarsler, som jeg beklagde meg for, og sa jeg ikke hadde fått med meg. (Fikk ingen advarsler) da jeg skulle snakke med vakten sa han at han ikke hadde tid, til tross for at det stod tre vakter i døren som ikke var travel.
Aldri kom hit med mindre du ønsker dyr drikke med uvennlig service:)

Dato for opplevelse: mai 2019
1  Takk, emilsorlie
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Dette er andre gang på rad at jeg har en dårlig opplevelse på Johns. Denne gangen hadde det seg slik at jeg skulle betale for en øl, men trykket feil på terminalen. Dette resulterte i at bartenderen begynte å kjefte på meg, ikke bare rope og skrike men også banne til meg for så å ringe en vakt og få meg kastet ut- etter at jeg omsider får betalt for ølen min.
Da jeg stod ute i kulda og forklare situasjonen til vakten får jeg beskjed om at jeg er for full og så går han sin vei. Jeg fikk altså ikke drukket ølen jeg betalte for og kvelden ble ødelagt.
Ikke bare vil jeg ha tilbake pengene mine, men jeg håper bartenderen får konsekvenser for oppførselen sin. Om det er en mailadresse jeg kan skrive til, vil jeg gjerne det så jeg kan gi en presis beskrivelse av bartenderen.

Dato for opplevelse: desember 2018
4  Takk, 340ki
Anmeldt 25. desember 2017

En time kø i kulden for å komme inn. Ved døren ønsket en venninne å dra, men siden hun hadde telefonen min i bagen henvendte jeg meg til henne etter å ha vist legitimasjon. Plutselig dytter vakten meg ut av køen og sier at jeg skal gå. Jeg viser telefonen og sier at jeg bare skulle ha den. Vakten kjenner på bagen til venninnen min og kjenner cideren hennes som ligger der. Jeg forklarer at venninna mi ikke skal inn. Vakten svarer med "jeg er ikke dum, det der er ikke din telefon". Jeg prøver å gå gjennom kamerarullen for å vise at det er min, men han ignorerer meg og skyver meg unna.
Prøver å prate med en mer mottakelig vakt som kommer ut, men ingen viser forståelse. Jeg og venninnene mine er helt forfjamset. Vakten som dyttet meg ut ønsker ikke å høre forklaring eller å endre mening. Han hever stemmen og oppfører seg truende. Syns det er uakseptabelt at en vakt på utested skal oppføre seg slik mot gjester som oppfører seg ordentlig, og som har stått lenge i kø kun for en hyggelig kveld.
Forslo at jeg skulle stelle meg i kø på nytt, fordi jeg fant det som eneste løsning. Fikk beskjed at det ikke hjalp uansett, fordi jeg ikke fikk komme inn. Endte med at alle dro. Vakten hadde svart hår og stort skjegg, med utenlandsk opprinnelse. Vet dessverre ikke navnet, men første tur på Johns var en forferdelig opplevelse.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Rosa A
Anmeldt 28. november 2017 via mobile enheter

Dette var en sted med virkelig høy stemning, hyggelige mennesker og virkelig dårlige drinker. Strenge vakter men hyggelige vakter.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, Tomerik
Anmeldt 6. mars 2017 via mobile enheter

Upretensiøst,man kan være seg selv og ha det gøy! Slägers,allsang 80'x90' ,2000' hits og kort ventetid i baren.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, 701maybritts