Sir Winston's Public House
Sint servitør

I går kveld koste vi oss utendørs med øl og mojito, inntil jeg var så "dum" å rope på en av... les mer

Anmeldt 13. august 2021
ingasamisiida
Sortland, Norge
Skuffende!

For en ekstremt skuffende opplevelse! Bartendere som virker til å ikke være så glad i jobben sin og... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Meander59620483429
Norge

Anmeldt 4. mars 2019 via mobile enheter

Vi er alltid innom her når vi er på bytur. Puben ligger vegg i vegg med hotellet vi vanligvis bor på. Hyggelig atmosfære, med godt øl. Hva mer kan en ønske seg av en pub.

Dato for opplevelse: februar 2019
2  Takk, Dag S
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er et hyggelig og rolig sted. Her kan man ha de fine samtaler uten å bli forstyrret av høy musikk. Det serveres Prossecco også.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 966kari_
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg og min venninne endte opp her etter konsert på Rockefeller. Godt blandet klientell og musikk for en hver smak. Pianist/sanger/DJ helt super, laget liv. Besøker gjerne denne plassen igjen.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, HeiStra91
SirWinston, Bartender på Sir Winston's Public House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Så hyggelig å høre! Fint vi gjør noe riktig! 😁

Anmeldt 26. juli 2018

Har vært mye på byen de siste 40 årene og registrerer at det blir færre og færre steder hvor man som en godt voksen, men fresh kan gå ut og hygge seg. De brune pubene forsvinner i dagens Oslo. Likte å gå på Scotchman for inntil 5-6 år siden. Makan til arrogante dørvakter skal du lete lenge etter. Valgte derfor bort stedet og har vært noen ganger på Sir Winston. Dette stedet har et kjempepotensiale, og kunne fort bli et av de aller triveligste og beste pubene i Oslo. Men også her opplever man en merkelig holdning til sine gjester. Når man har fått skjenket gjestene sine, så er det ofte rett ut selv om man sitter rolig og man oppfører seg. Litt munter må man da få bli. Dette betyr bare at man koser seg. Har reist mye rundt i verden og dørvaktene som opererer på mange av de mest populære stedene i Norge og Sverige er i særklasse når det gjelder å ødelegge en kveld for gjestene med helt gale vurderinger. Har mange eksempler som jeg ikke orker å skrive i denne anmeldelsen. Så dere daglige ledere, mer smil og høflighet med litt mer fleksibilitet fra deres ansatte vil lønne seg i lengden.

Dato for opplevelse: mai 2018
1  Takk, JonnyH612
SirWinston, Daglig leder på Sir Winston's Public House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2018

Hei! Takk for en nyttig og bra anmeldelse av stedet vårt. Vi streber jo kontinuerlig etter å bli best i vårt segment, men det vil jo lugge litt innimellom, ikke gullføre hele tiden i løypa. Dørvaktene blir leid inn fra et eksternt firma, og vi gir oss ikke før de sender de beste vaktene. Tilbakemeldinger er greie å bruke som rettesnor for oss.
Hilsen oss på Winston.

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Midt på Karl Johans nedre del mot Oslo S, ligger denne vel etablerte «brune puben». Den er erke-engelsk. Den har en liten uteservering helt ute på Karl Johan, perfekt for å sitte og se på det yrende liver. På vinteren har de varmelamper. Inne er det møblert med gamle engelskinspirerte møbler. De har god øk, men også fulle skjenkerettigheter. Alltid hyggelig stemning!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Offisersbladet
SirWinston, Leder  på Sir Winston's Public House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2018

Takk! Godt å høre at folk trives her.