Sir Winston's Public House
Sint servitør

I går kveld koste vi oss utendørs med øl og mojito, inntil jeg var så "dum" å rope på en av... les mer

Anmeldt 13. august 2021
ingasamisiida
Sortland, Norge
Skuffende!

For en ekstremt skuffende opplevelse! Bartendere som virker til å ikke være så glad i jobben sin og... les mer

Anmeldt 5. juni 2024
Meander59620483429
Norge

Anmeldt 6. august 2019

Dette er stedet hvor man går for å treffe hyggelige folk og hvor du garantert ikke blir alene. God stemning og god musikk. Maten er heller ikke noe å utsette på. Anbefales

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, Ann-Kjersti Opp... H
Anmeldt 19. juni 2019

Et must på hver Oslotur, både sommer som vinter. Prisene er relativt greie også. Perfekt sted å sitte ute når været tillater det og skue utover folkene som "myldrer" i Karl Johan...:)

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, Melheim1
Anmeldt 4. mars 2019 via mobile enheter

Vi er alltid innom her når vi er på bytur. Puben ligger vegg i vegg med hotellet vi vanligvis bor på. Hyggelig atmosfære, med godt øl. Hva mer kan en ønske seg av en pub.

Dato for opplevelse: februar 2019
2  Takk, Dag S
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er et hyggelig og rolig sted. Her kan man ha de fine samtaler uten å bli forstyrret av høy musikk. Det serveres Prossecco også.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 966kari_
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg og min venninne endte opp her etter konsert på Rockefeller. Godt blandet klientell og musikk for en hver smak. Pianist/sanger/DJ helt super, laget liv. Besøker gjerne denne plassen igjen.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, HeiStra91
SirWinston, Bartender på Sir Winston's Public House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Så hyggelig å høre! Fint vi gjør noe riktig! 😁