Sir Winston's Public House

Fast pub besøk.

Anmeldt 4. mars 2019
hildeskovli
Larkollen, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

I går kveld koste vi oss utendørs med øl og mojito, inntil jeg var så "dum" å rope på en av servitørene: "du, hei, hei". Ville tilkalle han til bordet for å tørke opp noe vann. Han klikka fullstendig. Ropte og freste at " jeg heter ikke hei, hei. Det er ikke mitt navn! Man sier unnskyld"... Han var skikkelig hissig, denne lille mannen med svart hår og skjegg. Alle oppfatta dette som svært ubehagelig. Dårlig service.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, ingasamisiida
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Dette er bra!
0,6 øl til 92 midt på Karl johan !! Utrolig rask service og smilende kelnere.
God toast som veiamat, anbefales sterkt!

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, RoarWold
Anmeldt 6. august 2019

Dette er stedet hvor man går for å treffe hyggelige folk og hvor du garantert ikke blir alene. God stemning og god musikk. Maten er heller ikke noe å utsette på. Anbefales

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, Ann-Kjersti Opp... H
Anmeldt 19. juni 2019

Et must på hver Oslotur, både sommer som vinter. Prisene er relativt greie også. Perfekt sted å sitte ute når været tillater det og skue utover folkene som "myldrer" i Karl Johan...:)

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, Melheim1
Anmeldt 4. mars 2019 via mobile enheter

Vi er alltid innom her når vi er på bytur. Puben ligger vegg i vegg med hotellet vi vanligvis bor på. Hyggelig atmosfære, med godt øl. Hva mer kan en ønske seg av en pub.

Dato for opplevelse: februar 2019
2  Takk, hildeskovli