Herr Nilsen

Ingen live musikk i dag desverre, men herr Nilsen var nok stemmning for oss det! Godt utvalg og... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Mobile37979914521
Oslo, Norge
Stedet for live jazz i Oslo

Vil du lytte til live jazz er dette stedet. Har vært her mange ganger og blir aldri lei. Varierte... les mer

Anmeldt 23. januar 2020
SveinTheTraveller
Bergen, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Lille Gruppeturer
24 anmeldelser
Anmeldt 31. oktober 2018

Tok med meg en kamerat hit for å få oppleve "The music of Jerry Lee Lewis", og duverden for en kveld det ble. Et helt usedvanlig bra band, og ikke minst en pianist som er i en egen divisjon. Daniel Trustrup Røssing er en pianist som man bør ha på Bucket-lista si, fordi et slikt pianospill som denne trønderen presterer er ikke hverdagskost!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, SA_Travel_MN
Anmeldt 23. oktober 2018

Fra kl. 16 - 19 på lørdager kan man høre norsk og internasjonal jazz i toppklasse. Publikum er lydhørt og kompetent. God stemning, og meget jazzinteresserte stamgjester. Såkalt moderne jazz fra 50-tallet og oppover.

Dato for opplevelse: juni 2018
2  Takk, Pavane53
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Herr Nilsen er en av Oslo beste live-musikksteder, alltid kvalitetsartister, god stemning! En tur innom anbefales om du er glad i musikk!

Dato for opplevelse: september 2018
2  Takk, 452kjelll
Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Mitt definitive favorittsted for å høre god livemusikk i Oslo! Har vært her ofte på konserter, både blues og andre sjangere. Alltid en god opplevelse! Hyggelige folk i baren, dyktige lydfolk og god stemning. Tirsdagsjammen er en højdare som bør oppleves! Romslig scene som har bydd på mange fantastiske musikkopplevelser.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, MiaMJ74
Anmeldt 24. april 2017

Stamgjester, tilreisende, musikere, advokater, skuespillere og alle andre to bent finner seg svært godt tilrette på Herr Nilsen.
Stort utvalg i øl på tap og flaske!
Byens beste klubbscene proklamerer stedets skilt - og med over 350 konserter i året er jeg helt enig. Dette er byens beste klubbscene og kanskje byens beste brune pub.
Opplev tirsdagsjammen hver tirsdag! Opplev jazzjamm på søndager! Opplev Herr Nilsen!

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, PeViFr