Spennende innhold i gammelt hus

Dette var mitt første besøk i Nasjonalbiblioteket, og interessen var fanget av helsides annonser i... les mer

Anmeldt 7. november 2021
RolfH682
Stathelle, Norge
Flott

Anmeldt 11. mars 2018
ovebru63
Bærums Verk, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Vikingplaneten
50 anmeldelser
Anmeldt 11. oktober 2020

På tross av vekterstreik og, pent sagt, nesten ikke åpningstid i det hele tatt på spesiallesesalen, fikk jeg komme inn dit, og jobbe med stoff til min masteroppgave i litteraturvitenskap ved NTNU Trondheim. Utrolig hjelpsomme ansatte som hjalp meg til så god utnyttelse av de to timene, fordelt på to dager, som overhodet mulig. Kunnskapsrike og velvillige.

Dato for opplevelse: september 2020
1  Takk, siri13
Anmeldt 9. oktober 2018

Grei liten cafe som serverer varmretter og smørbrød. Hyggelig betjening og meget gode rekesmørbrød til caffen

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, John-Henrik J
Anmeldt 3. august 2018

Et sted man både kan studere i ro og fred og få tilgang til enorme mengder dokumenter og utgivelser. De har ulike utstillinger og arrangementer, og det er verdt å få med seg en av de annonserte omvisningene. Kafeen er også absolutt verdt et besøk.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, jabibro
Anmeldt 11. mars 2018 via mobile enheter

Vi fikk en god orientering av to meget flinke ansatte. Innføring i digitalisering av nasjonalbibliotekets samlinger av bøker og aviser. Etter dette fikk vi en omvisning. Godt organisert. Anbefales

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, ovebru63
Anmeldt 2. september 2017 via mobile enheter

Flotte vakre og publikumsvennlige lokaler. Veldig hyggelig kafé. Fine utstillinger og spennende evenementer. Hit går jeg oftere og oftere for kulturelt påfyll og givende stunder. Anbefales

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, 580karib