“Digg pizza!”
Anmeldelse av Pizza Pancetta Grefsen

Pizza Pancetta Grefsen
Kjøkken: Pizza
Anmeldt 20. november 2018

God pizza til en rimelig pris! Ypperlig!! Pizzabunnen er himmelsk, og servicen er god. Anbefaler pizza take out herifra.

Takk, Ckiickamm

Anmeldt 7. oktober 2016 via mobile enheter

Blir alltid møtt med et smil, og pizzaen smaker vanligvis veldig godt. Eneste minus er vel at den kan være i overkant oljete til tider.

Dato for besøk: september 2016
Takk, fmaren84
Anmeldt 4. oktober 2015 via mobile enheter

Bra pris og kvalitet! Deilig bunn som er tynn og sprø.

Great service and tasty pizza. Try it! Fair price for good quality!!

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, annytt
Anmeldt 9. september 2014

Med Lofthus Samvirkelag noen hundre meter unna er det ikke så ofte jeg går hit, men de gangene jeg har bestilt takeaway her synes jeg pizzaen har vært veldig god. De er også mye rimeligere enn Lofthus. Gutta som jobber her er også veldig hyggelige!

Dato for besøk: september 2014
Takk, MatsRingstad
Anmeldt 1. juli 2014

God pizza, godt utvalg og pluss med italiensk is. Går alltid kjapt og betjeningen er alltid kjempehyggelige!

Dato for besøk: juni 2014
Takk, Weibchen

Reisende som så på Pizza Pancetta Grefsen, så også på

Har du vært i Pizza Pancetta Grefsen? Del dine erfaringer!