“Horribelt”

Kjøkken: Meksikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Hver gang man besøker Tijuana kan man forvente elendig service. I tillegg får man elendig service lenge før man i det hele tatt har kommet seg dit, de gir ingen svar over Mail eller telefon, så har man prøvd å booke bord noen dager i forveien for en hyggelig kveld med venner kan det godt hende man ender med å måtte dra et annet sted når dagen først kommer.

Tijuana har absolutt ikke så god mat at de kan rettferdiggjøre den ekstremt elendige servicen de tilbyr. Jeg har ved hvert besøk hos Tijuana måttet klage på mat som ikke leverer en minimumsstandard. Jeg har også opplevd å betale for en «tasting meny» og blitt servert så dårlig og lite mat at det er hårreisende, ved et besøk gikk jeg gjennom menyen og fant ut at jeg ville spart nærmere hundre kroner ved å bestille de samme enkeltrettene i stedet for «tasting meny» som de reklamerer for med: «for deg som er sulten»

Styr unna! Håper virkelig Tijuana snart lider så store konsekvenser av måten de underleverer at de enten må gjøre drastiske endringer eller legger ned slik at noen som faktisk kan drive restaurant får det gode lokalet Tijuana nå besitter.

2  Takk, Curtsen

Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Kan absolutt ikke anbefales. Kvaliteten på både service og mat er latterlig dårlig. Servitøren virket total likegyldig, forrett og hovedrett ble servert samtidig, selvom vi hadde bedt om forretten først. Unnskyldningen var at kokkene brukte like lang tid på å lage de! Maten var veldig trist, koke reker i cevichen osv.. dont go there!
Finnes så masse andre veldig bra plasser på Grünerløkka

Takk, 842s_renf
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Ventet alt for lenge på alt fra bestilling, mat og regning. Spurte flere ansatte om blant annet å få vann, uten å få dette. Vi ble servert feil og noen bestillinger dukket aldri opp. Kommer ikke til å spise her igjen.

2  Takk, X6690TTsandras
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Helt knall!
Vi hadde en kjempe kveld med gode drinker og 7 retters middag! Prisen kunne vært bedre men maten smaker fantastisk.

Servitørene må smile mer :)

Takk, 721aleksanderk
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Jeg er skikkelig skuffet over servicen på Tijuana. Har vært der flere ganger, og alltid følt at man må huke tak i noen for å bli sett, men sist gang vi var der tok kaka.

Vi hadde bestilt en tasting meny med 7 forskjellige småretter i forkant.
Det tok 30 min (!!) fra vi fikk bordet vårt til noen snakket med oss og vi fikk bestilt. Det tok ytterligere 15 min å få vann (etter å ha spurt 2 ganger). Etter en time fikk vi drikken vi hadde bestilt, og den første maten kom 1,5 time etter at vi hadde ankommet.
Etter det ventet og ventet og ventet vi på resten.. Den siste retten kom 3 timer senere.
Maten vi fikk var helt OK (det var ikke alt vi spiste opp engang).

Hver gang jeg har vært der har de ansatte skyldt på sjefen for at noe er galt, eller fordi de «ikke får lov» til å yte god service. Så enten har de en forferdelig sjef, eller så er det en taktikk de har for at kunder skal synes det er «greit» at de yter dårlig service.

Tijuana har gode drinker og god guacamole med nachos. Så det kan for så vidt være greit for en tur ut, men absolutt ikke for middag.

1  Takk, L_90

Reisende som så på Tijuana, så også på

Har du vært i Tijuana? Del dine erfaringer!