“Godt, men lite.”

Kjøkken: Meksikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Maten er veldig god; vi tok flere av smårettene og tacos rettene. God smak, men små porsjoner - selvom man bestiller flere retter. Voksne menn blir ikke mette. Drinkene var veldig gode, margaritas, mango daquiri og old fashioned. Churrosen er enorm og den hjemmelagde isen svært god. Lokalene er Mexico inspirert, men stolene er ubehagelige. Servicen var ganske treg, men jeg mistenker at det er bevisst. Toalettet er under par, det må de pusse opp...

Dato for besøk: september 2019
Takk, April-Elin

Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

En god opplevelse å spise her. Var 4 voksne og en baby på en solrik dag, så vi satt ute i bakgården. Hadde 9 retter til 3 personer, og det var mer enn nok til 4. Skal sies at de 3 andre ikke er storetere. Alle rettene falt i smak, og de kom i et passende tempo. Jentene hadde hver sin alkoholfrie passion-drink, og disse var veldig gode. Alt i alt en veldig god opplevelse for oss.

Takk, Sandbakk
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Skikkelig god meksikansk mat. Kelneren var litt slapp, men maten veide opp for det. Burritoen er diger og meget mettende. Tostadaen med reker anbefales. Den var skikkelig digg.

Takk, 597linnr
Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

God mat, men elendig service. Det gikk en time, pluss at all maten var fortært før noe drikke kom på bordet. Til tross for gjentatte purringer. Hører ingensteds hjemme, verken på bar eller restaurant. Fy!! Dette skulle man ikke betalt for...

1  Takk, sortebill
Anmeldt 9. juni 2019 via mobile enheter

Vi er stamgjester og vært her regelmessig i flere år, alltid kjempegod mat og drikke, alltid god stemning. Men de siste gangene har standarden blitt redusert betraktelig. Det er kaos i baren, dårlig oppfølging ved bordet og det er tydelig at servitørene ikke vet hva de holder på med, maten kommer før drikken og det tar lang tid før bordet får hjelp. Forrige helg opplevde vi å bli kastet ut fordi vi hadde kjøpt en mugge med drikke i 2. etasje, som daglig leder trodde vi hadde kjøpt i 1. etasje. Det er forøvrig ikke lov å flytte drikke mellom etasjene. Vi ble kjeftet på, og han behandlet oss direkte ufint, til slutt kastet han oss ut fordi han ikke trodde på oss. Vi var ikke beruset. Vi hadde også kjøpt shots opp og de kunne vi få drikke nede i 1. etasje før vi gikk, noe vi ikke var interessert i. Vi ville ikke bli på et sted hvor vi behandles så dårlig. Når vi gikk så fysisk kastet daglig leder penger på meg tilbake for den drikken vi hadde kjøpt, men aldri fikk drukket.
Det var vanskelig å forstå hva problemet faktisk var, og at det i det hele tatt var et problem. Hvorfor kunne vi flytte shots mellom etasjene, men ikke muggen med drikke? Stedet har tydelig fått en god oppdatering hva gjelder lokalet, men de ansatte har mistet sin vennlige innstilling. De som jobber her har lite kunnskap, og imøtekommenheten mot gjestene er fullstendig borte. Vi kan bestille tequila tasting meny, men servitøren vet ikke engang hva hun serverer. Holdingen de ansatte viser gjør at vi ikke lenger føler oss velkommen her. Tijuana er ikke lenger som det en gang var. Vi har aldri følt oss så lite velkommne noe sted.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Sunniandchris

Reisende som så på Tijuana, så også på

Har du vært i Tijuana? Del dine erfaringer!