“Dårlig service og dårlig mat ”
Anmeldelse av Tijuana

Tijuana
Vurdert som nr. 1 256 av 1 540 Restauranter i Oslo
Kjøkken: Meksikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Lang historie kort: ekstremt dårlig service, lang ventetid, dårlig mat. Sikkert et greit sted å ta et par drinker da disse var gode, men tok så lang tid å få de at det hjelper kanskje ikke stort. Maten anbefales ikke og kommer nok ikke tilbake på eget initiativ i allefall.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, goodfoodie00

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Mange valgmuligheter i menyen. Maten er helt fantastisk. Vi fikk bord ute i bakgården, anbefales hvis været tillater det. Vi kommer garantert tilbake. Er også stor tilhenger av app menyen hvor man bestiller til bordet og vippser der og da. Maten kom også raskt etter bestilling.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Truls P
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Gale vakter og elendig service ! Laaang ventetid på drikke , ingen ventilasjon i lokalet , men absolutt verdt et besøk dersom du liker å bli skreket til av vakter på speed !

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 744kail
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Avslappet sted med veldig god mat og drinker! Var der til lunsj. Menyen er tilpasset for deling av småretter, alt smakte fantastisk godt!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Mr5612
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Meg og et par venninner var ute her for å feire bursdagen min. Vi fikk drinkene vi bestilte (strawberry daquiri) i ulike glass. Noen i vanlig «vann glass» mens andre i typiske «coctail glass». Vi sa i fra om dette til baren og fikk beskjed om «sånn er livet, gå et annet sted da» og «at det ikke var lov å snakke med bartenderene». Utrolig dårlig service, overlegne bartenderne som ikke har fått opplæring i kundservice.

Takk, 362elvirat

Reisende som så på Tijuana, så også på

Har du vært i Tijuana? Del dine erfaringer!