“Skuffende opplevelse”

Kjøkken: Meksikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Stresset og lite hyggelig personale. Varm øl. Uforståelig meny. ALT for lite mat for pengene. Ble plassert ved en bord med røykende. Toaletter var lite fulgt opp, med tett vask og manglende tørkepapir. Dessverre en skuffende opplevelse. Styr unna.

Takk, fridasolv

Anmeldt 6. juli 2021

Når en voksen mann får maten sin og det er to små "kannapeer" med taco, da blir det for dårlig - sorry.

Takk, karinlS297LT
Anmeldt 1. juli 2021

Ventet 1,5 time på maten. Dårlig service.
Grei mat når den først kom, men fortsatt en vei å gå til god taco.

Takk, F5939GWdanielj
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Vi har ventet en time på tasting meny for to, den har fremdeles ikke kommet. Det tok 30 minutter før drikken ble servert - her er det ikke kontroll på noe. Gleder meg til maten kommer, den er sikkert god.

2  Takk, jo f
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Drinkene var gode, men du må vente 30 min om ikke mer før du får de på bordet. Vi lærte en liten lifehack mens vi var der og det var at i sekundet du får drinken du har fått bestilt i hånden bestiller du neste fordi du rekker å drikke opp før neste :) Maten var god, men ventetiden var lenger :)

Takk, Cecilie T

Reisende som så på Tijuana, så også på

Har du vært i Tijuana? Del dine erfaringer!